Oleje silnikowe Shell Helix Ultra Professional zostały wyróżnione „Laurem Konsumenta” w kategorii „Odkrycie Roku 2014”.
Nowa linia udoskonalonych olejów silnikowych Shell Helix Ultra Professional pojawiła się na rynku na początku 2014 roku z przeznaczeniem dla profesjonalistów – producentów pojazdów, dealerów samochodów osobowych oraz autoryzowanych serwisów samochodowych. Oleje zostały wyprodukowane na bazie gazu ziemnego przy wykorzystaniu opatentowanej technologii Shell PurePlus, która gwarantuje uzyskanie czystego i klarownego oleju bazowego, jak zapewnia producent – praktycznie pozbawionego wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się w ropie naftowej. Powstałe w ten sposób oleje bazowe cechują się lepszą lepkością, niższym współczynnikiem tarcia oraz mniejszą lotnością w porównaniu z tradycyjnymi olejami bazowymi grupy II i grupy III.
„Laur Konsumenta” to ogólnopolskie badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych na polskim rynku produktów i marek. O przyznaniu nagrody decydują głosy konsumentów zebrane w sondażu telefonicznym oraz przez ankieterów działających w najważniejszych punktach miast na terenie całego kraju. W kategorii „Odkrycie Roku” wyróżniane są produkty innowacyjne, które pojawiły się na rynku w danym roku i zostały dostrzeżone oraz docenione przez klientów.
Komentarze (0)