Ogumienie

ponad rok temu  12.06.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

Sieć oparta na partnerstwie

Premio Opony-Autoserwis. W Premio partnerstwo oznacza wspólne projektowanie, planowanie oraz wspólną pracę nad innowacjami. Mówiąc o partnerstwie, mamy na myśli ponad 120 Partnerów współpracujących z nami na polskim rynku serwisów samochodowych.

Nasze osiągnięcia i usługi świadczone przez naszych Partnerów umożliwiły nam stworzenie solidnych fundamentów współpracy. Sieć Premio opracowała strategię, która zdaniem naszych Partnerów jest efektywna oraz konkurencyjna. Dzięki temu umożliwiamy im szybki rozwój ich działalności biznesowej. Nasz sukces jest powszechnie znany – jest to jeden z powodów, dla których nadal przyjmujemy nowych Partnerów do naszej grupy. Celem Premio jest systematyczne łączenie wspólnych potrzeb klientów detalicznych i flotowych. Obsługujemy zarówno kierowców legitymujących się rocznym przebiegiem około 40 tys. kilometrów oraz tych, którzy w tym samym okresie przejeżdżają 3 tys. kilometrów.


Punkty sprzedaży Premio charakteryzują się spójnym wyglądem i rozwiązaniami w ramach obsługi klientów. Jak to jest możliwe? Wszystkie serwisy – po przyłączeniu do sieci – budują świadomość marki pod szyldem międzynarodowego logo Premio. Istotne jest także to, że Premio zapewnia wspólny dla wszystkich serwisów członkowskich wysoki standard usług i wysoką jakość produktów. Nieustannie pracujemy nad optymalizacją naszego zakresu wsparcia serwisów pod kątem narzędzi zarządzania dla profesjonalnych punktów sprzedaży detalicznej opon. Łączymy regionalne i ogólnokrajowe koncepcje marketingowe, jak również stale udoskonalamy innowacyjny pakiet IT, obejmujący planowanie zasobów przedsiębiorstwa, jak i program flotowy.

Rosnąca konkurencja, coraz wyższe oczekiwania klientów ostatecznych i zwiększający się stopień złożoności biznesu doprowadziły do sytuacji, w której zwiększa się grupa detalicznych sprzedawców opon poszukujących silnego partnera. Wśród najistotniejszych elementów, niezbędnych do uzyskania przewagi nad konkurencją i w efekcie – uzyskania pozycji lidera rynku, należy wymienić:
- profesjonalny marketing,
- innowacyjne koncepcje wspierające sprzedaż,
-  szeroki pakiet programów szkoleniowych,
- wsparcie konsultantów biznesowych,
- atrakcyjne oferty zewnętrznych dostawców,
- dostęp do programu informatycznego działającego w oparciu o Microsoft Navision.

Premio Opony-Autoserwis są zorientowane pod kątem różnych grup klientów, dlatego też w naszych serwisach można znaleźć szeroki asortyment produktów i usług. Grupa Goodyear Polska wszechstronnie wspiera sieć Premio, dostarczając opony od klasy premium do standardowej, w każdym standardzie, dla każdego klienta i dla każdego segmentu rynku. Oferta marek Grupy Goodyear Polska obejmuje:
- Goodyear i Dunlop (marki klasy premium),
- Fulda (quality),
- Dębica i Sava (standard).

Wsparcie sieci pod kątem asortymentowym to nie tylko opony, ale także pełna oferta produktów, które dostępne są w punkcie sprzedaży. W ten sposób, dzięki szerokiemu wachlarzowi marek, Partnerzy Premio są w stanie wyjść naprzeciw różnorodnym potrzebom klienta – kierowcy czy menedżera floty.
Dla zarządzających flotami i niezależnych przedsiębiorców z branży transportowej opłacalność ich biznesu zależy między innymi od wyposażenia pojazdów w opony w doskonałym stanie technicznym. Dlatego właśnie fundament sieci Premio Opony- -Autoserwis stanowią serwisy świadczące usługi najwyższej jakości, co pozycjonuje grupę daleko przed konkurencją. W działalności obejmującej pojazdy ciężarowe cena opon nie zawsze jest decydującym czynnikiem, bowiem bardzo ważne są doradztwo techniczne i serwis na wysokim poziomie. Z tego właśnie powodu Premio Opony-Autoserwis rozwija również koncepcję obejmującą zachęcanie nowych klientów oraz podnoszenie lojalności stałych nabywców za sprawą szkoleń sprzedażowych i instrukcji serwisowych, opracowanych specjalnie dla tego właśnie sektora. Pozwala to Partnerom na pokazanie klientom wszystkich korzyści, jakie ich klienci mogą czerpać, korzystając z przygotowanych właśnie z myślą o nich ofert.
Aby zrealizować potrzeby flot operujących w skali międzynarodowej, Grupa Goodyear Polska otwiera szeroko swoje podwoje na międzynarodową działalność z udziałem TruckForce. Oznacza to:
- serwis – w razie awarii – na terenie całej Europy,
- 1550 stacji serwisowych w ponad trzydziestu krajach,
- nowoczesną, łatwą w obsłudze technologię i zarządzanie on-line sprawozdawczością,
- dostęp non-stop do szczegółowych danych nt. parametrów i stanu technicznego opon,
- opcję centralnego fakturowania na terenie całej Europy w systemie FOS (FleetOnlineSolutions).

Kolejnym istotnym elementem wsparcia udzielanego Partnerom Premio jest zespół „Zakupów i Planowania Zasobów Przedsiębiorstwa”. Ten moduł usługowy wspiera Partnerów w negocjowaniu cen artykułów, opon, felg, akcesoriów, narzędzi, maszyn itp. Jednym z kluczowych elementów wsparcia udzielanego przez Centralę Premio jest działalność marketingowa, czyli reklama, promocja sprzedaży i szeroko rozumiana komunikacja z rynkiem. Zewnętrzna komunikacja Centrali opiera się przede wszystkim na dialogu z mediami branżowymi. Komunikacja wewnętrzna jest realizowana poprzez cykliczne spotkania właścicieli, konferencje regionalne (obejmujące również zajęcia warsztatowe) i duże zgromadzenia detalistów. Wszystkie te działania zapewniają stałą, bezpośrednią komunikację z Partnerami.

Bardzo dużym wsparciem dla naszych Partnerów jest również oferta szkoleniowa, prowadzona przez Akademię Rozwoju Goodyear. Oferowane przez ARG szkolenia pokrywają szeroki zakres tematyczny, dotyczący wszystkich ważnych aspektów administracji biznesowej i zarządzania przedsiębiorstwem. Edukacja z administracji biznesowej skupia się na metodach analiz zysku i sytuacji finansowych, księgowości, controllingu i tworzeniu wartości. Z drugiej strony, właściwy styl zarządzania jest jednym z najistotniejszych czynników decydujących o tempie i stylu rozwoju każdej firmy. Jeżeli właściciel zdaje sobie sprawę z tego, że pracownicy są jego największym kapitałem, może podnosić ich kreatywność i wydajność, co z kolei przekłada się na wysoką atrakcyjność przedsiębiorstwa dla klientów.
Kolejnym ważnym punktem są programy wsparcia dla sprzedawców. Profesjonalny sprzedawca kieruje się nadrzędną zasadą – w salonie sprzedaży klient jest głównym i jedynym celem jego działań. Sztuka zadawania właściwych pytań jest kluczowa, bo postawienie odpowiedniego pytania podczas rozmów z klientem umożliwia sprzedawcy dotarcie do niego na poziomie emocjonalnym i promuje lojalność w stosunku do firmy.

Centrala Premio wspiera serwisy także w zakresie analizy i optymalizacji zysków brutto, wielkości sprzedaży i kosztów. Dzięki temu Partnerzy mogą dokładnie ocenić swój potencjał biznesowy. Raporty i harmonogramy działania zapewniają Partnerom detalicznym solidne podstawy na drodze do ciągłej poprawy wyników.
Premio to obecnie sieć 124 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut. Na stronie www.premio.pl znajduje się pełna informacja o sieci Premio, jej ofercie i lokalizacji punktów.

Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Grupą Goodyear. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu, tj. Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i polska Dębica, choć nie brakuje także opon innych firm. Historia Premio sięga 1972 r., kiedy koncern Goodyear kupił niemiecką sieć Kempten. W 1996 r. na rynku niemieckim zadebiutowała Premio Reifen-Service, która wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią w Niemczech. Dziś do Premio należy ponad 600 punktów w 12 krajach.

Premio Opony-Autoserwis

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony