Jury konkursu Laur Konsumenta 2013 wyróżniło sieć serwisów samochodowych Premio. Tytuł „Odkrycie Roku” to zasługa m.in. ostatniej kampanii reklamowej „Fiat 500 od Premio”.
„Odkrycie Roku” to kategoria stworzona z myślą o nowych, ale zdobywających popularność produktach lub markach. Również o takich, które zostały zaprezentowane za pomocą nowej, ciekawej i przede wszystkim skutecznej kampanii reklamowej. O nominacji do tego prestiżowego tytułu decyduje duże zainteresowanie danym produktem lub marką, a nagrodę otrzymują nieliczni. Komisja weryfikacyjna ocenia przede wszystkim innowacyjny charakter produktu, usługi czy marki, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu jego popularności. W przypadku Premio jurorów przekonała ciekawa kampania promocyjna, która ich zdaniem ugruntowała pozycję marki pośród stałych klientów, a zaistniała w świadomości nowych.
Premio to sieć ponad 120 punktów serwisowych typu fast-fit, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut.
Więcej na: www.premio.pl
Komentarze (0)