Ogumienie

ponad rok temu  31.01.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Sieć Premio wyróżniona

Jury konkursu Laur Konsumenta 2013 wyróżniło sieć serwisów samochodowych Premio. Tytuł „Odkrycie Roku” to zasługa m.in. ostatniej kampanii reklamowej „Fiat 500 od Premio”.

„Odkrycie Roku” to kategoria stworzona z myślą o nowych, ale zdobywających popularność produktach lub markach. Również o takich, które zostały zaprezentowane za pomocą nowej, ciekawej i przede wszystkim skutecznej kampanii reklamowej. O nominacji do tego prestiżowego tytułu decyduje duże zainteresowanie danym produktem lub marką, a nagrodę otrzymują nieliczni. Komisja weryfikacyjna ocenia przede wszystkim innowacyjny charakter produktu, usługi czy marki, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu jego popularności. W przypadku Premio jurorów przekonała ciekawa kampania promocyjna, która ich zdaniem ugruntowała pozycję marki pośród stałych klientów, a zaistniała w świadomości nowych.

Premio to sieć ponad 120 punktów serwisowych typu fast-fit, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut.

Więcej na: www.premio.pl

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony