Różne

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 13 minut

Sieci Warsztatowe 2007

AD Serwis

1. Nazwa sieci warsztatowej
AD Serwis

2. Organizatorzy sieci
Organizatorem sieci w Polsce jest Autodistribution Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Dębicy. Koordynatorem konceptu

rozwoju sieci AD Serwis na szczeblu międzynarodowym jest Autodistribution International z siedzibą w Kortenberg

(Belgia).

3. Określenie działalności
Funkcjonowanie sieci polega na nawiązaniu szczególnego rodzaju relacji biznesowych z niezależnymi serwisami samochodowymi. Członkostwo w sieci odbywa się na zasadach stowarzyszeniowych i z zachowaniem pełnej suwerenności. W ramach integralnej i autoryzowanej sieci AD Serwis realizowanych jest szereg przedsięwzięć zmierzających do
podniesienia jakości, konkurencyjności i efektywności biznesowej. W konsekwencji rośnie również poziom satysfakcji Klientów korzystających z usług placówek AD Serwis.

4. Liczba zrzeszonych członków
W Europie liczba placówek warsztatowych operujących w barwach Autodistribution wynosi 4 200, w Polsce w ramach niniejszej koncepcji współpracują z AD 132 serwisy.

5. Rodzaj usług
Właściciele punktów AD Serwis doskonale rozumieją oczekiwania Klientów. Dlatego też starają się zapewnić kompleksową obsługę pojazdów. Zakres usług obejmuje: naprawy mechaniczne (układ zawieszenia, układ hamulcowy, kład kierowniczy, przeniesienia napędu, układ wydechowy), świadczenie napraw elektromechanicznych, karoseryjnych, serwis ogumienia i sprzedaż opon oraz wykonywanie obsługi i przeglądów technicznych pojazdów. Wszystkie naprawy dokonywane są w oparciu o najwyższej jakości części, pochodzące od światowych producentów komponentów dla motoryzacji, dostarczane bezpośrednio do warsztatów AD przez Hurtownie partnerskie AD Polska.

6. Korzyści z członkostwa w sieci
Każda placówka AD Serwis korzysta z szerokiego programu wsparcia oferowanego przez AD Polska. Członkostwo w największej strukturze sektora usług motoryzacyjnych uprawnia do posługiwania się uznanym logo AD, rozpoznawalnym w całej Europie. Dodatkowo, obok wsparcia marketingowego aktywnie promującego sieć AD Serwis, oferujemy wszystkim placówkom wsparcie techniczne i informatyczne oraz możliwości obsługi flot samochodowych. Systematycznie, tylko i wyłącznie dla członków sieci AD Serwis organizowane są atrakcyjne programy promocji sprzedaży.

7. Zobowiązania członków
Przestrzeganie zapisów umowy serwisowej i handlowej sprowadza się do aktywnego korzystania z proponowanego przez AD

Polska wsparcia oraz rzetelnej i partnerskiej współpracy handlowej z Hurtownią AD.

8. Struktura zarządzania siecią
Strategia o zasięgu ogólnoeuropejskim opracowywana jest na posiedzeniach Komisji Marketingowych w Kortenberg i
koordynowana jest przez centralę ADI w Belgii. Partnerzy na szczeblu krajowym (26 państw) wdrażają wspólnie wypracowane rozwiązania w swoich krajach. W AD Polska wyodrębniona została profesjonalna komórka d.s. Rozwoju Sieci AD Serwis. Koordynator projektu współpracuje z Opiekunami Sieci AD Serwis – pracownikami Hurtowni partnerskich.

9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci
W celu sprawnej komunikacji wykorzystujemy najskuteczniejsze i sprawdzone metody, czyli: Internet – strona internetowa www.adserwis.pl, e-mailing bezpośredni, intranet, przesyłki pocztowe i kurierskie, kładziemy duży nacisk
na bezpośredni kontakt osób dpowiedzialnych za rozwój i funkcjonowanie sieci z jej przedstawicielami.

10. Najważniejsze kryteria pozwalające na wstąpienie do sieci
Międzynarodowa Sieć AD Serwis charakteryzuje się zunifikowanymi standardami. Minimalne kryteria stawiane kandydatom chcącym przystąpić do Sieci to przede wszystkim świadczenie usług na najwyższym poziomie, umożliwiające dokonanie napraw nowoczesnych samochodów. Wysoki standard budynku i wyposażenia, obiekt posiadający BOK, poczekalnię, toaletę, miejsce na ekspozycję-wystawę towarów, plac parkingowy, minimum trzy stanowiska naprawcze, minimum dwa podnośniki, zestaw komputerowy posiadający stałe łącze internetowe, telefon, fax.

11. Dostawy i czas realizacji
Centrum Logistyczne, magazyny pięciu Hurtowni partnerskich oraz ponad sześćdziesięciu filii pozwalają na realizację
szybkiej i systematycznej dostawy części. W zależności od możliwości logistycznych zapewniamy od jednej do pięciu dostaw dziennie.

Adres i kontakt do koordynatora sieci
Marek Kita
Dyrektor ds. Rozwoju
Sieci AD Serwis

AD Polska Sp. z o.o.
ul. Krakowska 47
39-200 Dębica
tel. (014) 680 88 12
tel. kom. 0604 623 504
e-mail: m.kita@adpolska.pl
www.adpolska.pl

Auto Majster


1. Nazwa sieci warsztatowej
Auto Majster

2. Organizatorzy sieci
Auto Majster, ALWI

3. Określenie działalności
- kompleksowa obsługa warsztatów samochodowych, świadczących szeroki zakres napraw,
- obsługa sklepów motoryzacyjnych.




4. Liczba zrzeszonych członków
Kilkaset firm i warsztatów.

5. Rodzaje usług
- hurtowa dystrybucja części zamiennych i akcesoriów samochodowych,
- szkolenia techniczne,
- sprzedaż i serwisowanie urządzeń diagnostycznych wraz z oprogramowaniem,
- doradztwo techniczne oraz informatyczne,
- posiadamy centrum szkoleniowe wraz ze specjalistycznym zapleczem serwisowym,
- sprzedaż specjalistycznych narzędzi warsztatowych,
- naprawa pomp i wtryskiwaczy wszystkich układów diesla, w tym Common Rail, pompowtryskiwacze i pompy VP.

6. Korzyści z członkostwa w sieci
- szkolenia techniczne dla warsztatów samochodowych,
- szkolenia produktowe oraz efektywnej sprzedaży,
- dostępność do systemów informacyjnych i wsparcie techniczne,
- szkolenie i wdrożenie urządzeń diagnostycznych oraz ich serwisowanie,
- gwarancja dostępności części zamiennych renomowanych firm,
- wyposażenie w sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie,
- pomoc przy reklamie oraz wizualizacji firmy odbiorcy.

7. Zobowiązania członków
Warsztaty zrzeszone w ogólnopolskiej sieci Auto Majster dalej zachowują całkowitą niezależność.

8. Struktura zarządzania siecią
Poprzez regionalnych koordynatorów. Wszystkie warsztaty i sklepy są samodzielne pod względem prawnym i finansowym.

9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Zamówienia są przyjmowane telefonicznie, faksem, e-mailem lub za pośrednictwem przedstawicieli handlowych.

10. Najważniejsze kryteria pozwalające na wstąpienie do sieci Zapraszamy do współpracy wszystkie warsztaty mechaniki pojazdowej.

11. Dostawy i czas realizacji
Za pośrednictwem przedstawicieli handlowych. Odbiór własny lub wysyłka – w zależności od potrzeb klienta.

Adres i kontakt do koordynatora sieci



Paweł Bartków

ul. Batorego 27
43-300 Bielsko-Biała
tel. (033) 819 09 80, (033) 811 64 86
fax (033) 812 42 47
tel. kom. 602 24 38 21
e-mail: biuro@automajster.pl
www.automajster.pl

EuroWarsztat


1. Nazwa sieci warsztatowej
EuroWarsztat

2. Organizatorzy sieci
GROUP AUTO UNION Polska

3. Określenie działalności
Europejska Sieć Niezależnych Warsztatów Samochodowych oferuje kompleksowe usługi serwisowe w okresie pogwarancyjnym.




4. Liczba zrzeszonych członków
50

5. Rodzaje usług
- diagnostyka,
- pełne usługi mechaniczne,
- elektryka,
- klimatyzacja,
- opcjonalnie: blacharstwo, lakiernictwo,
pomoc drogowa i samochód zastępczy.

6. Korzyści z członkostwa w sieci
Wspólne działania w oparciu o 4 filary programu EuroGarage:
- wizualizacje,
- marketing,
- szkolenia
- wsparcie techniczne.
Ponadto dostęp do dodatkowych pakietów rabatowych u dystrybutorów grupy oraz wsparcie w zakresie wyposażenia
warsztatowego.

7. Zobowiązania członków
Udział w akcjach promocyjnych i szkoleniach, profesjonalna obsługa klienta, zunifikowany wygląd warsztatu i ubioru pracowników, spełnienie kryteriów dotyczących zakresu wyposażenia.

8. Struktura zarządzania siecią
Koordynator Krajowy ds. Sieci EuroWarsztat we współpracy z Koordynatorami Regionalnymi.

9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Komunikacja poprzez programy w trybie on-line i off-line, jednolite dla każdego Dystrybutora Regionalnego.

10. Najważniejsze kryteria pozwalające na wstąpienie do sieci
Dostosowanie do standardów Sieci EuroWarsztat w zakresie wyposażenia warsztatowego, aspektu handlowego oraz

organizacji warsztatu, szczegóły na stronie www.eurowarsztat.pl.

11. Dostawy i czas realizacji
Realizowane przez Dystrybutorów – członków Group Auto Union POLSKA, czas realizacji standardowych zamówień 24 h.

12. Uwagi
Zapraszamy niezależne warsztaty do współpracy.

Adres i kontakt do koordynatora sieci



Adam Nałęcz Koordynator Krajowy ds. Sieci EuroWarsztat

Al. Jerozolimskie 44
00-024 Warszawa
tel. (022) 333 74 12
e-mail: adam@eurowarsztat.pl
www.eurowarsztat.pl

Leader Service


1. Nazwa sieci warsztatowej
Leader Service

2. Organizator sieci
Fota S.A.

3. Określenie działalności
Sieć Leader Service skupia niezależne warsztaty pod wspólnym znakiem, dając im narzędzia wspierające rozwój:
programy finansowe wspierające inwestycje warsztatowe (bonusy, programy leasingowe), organizacja szkoleń technicznych w Akademii Technicznej Leader Service w Łodzi, konkurs Mechanik Roku promujacy najlepszych mechaników
samochodowych oraz popularyzujący wiedzę i umiejętności fachowe w środowisku.




4. Liczba zrzeszonych członków
ok 500

5. Rodzaje usług
- Samochody osobowe, dostawcze, terenowe.
- Naprawy i obsługa układów: hamulcowego, zawieszenia, kierowniczego.
- Wymiana tłumików, sprzęgieł, olejów, płynów, świec, pasków rozrządu.
- Serwis opon.

6. Korzyści z członkostwa w sieci
- Szkolenia, promocja znaku sieci.
- Reklama warsztatów.
- System bonusów.
- Wsparcie finansowe w zakupach sprzętu warsztatowego.

7. Zobowiązania członków
- Honorowanie warunków sieciowej gwarancji.
- Podnoszenie standardu napraw i obsługi klienta.
- Wspólne zunifikowane elementy zewnętrznej identyfikacji.

8. Struktura zarządzania siecią
Biuro Dyrektora ds. Programów Warsztatowych.

9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Każdy LS posiada komputer i adres mailowy z nazwą sieci. Członkowie sieci otrzymują e-mailem biuletyny i newslettery z informacjami o sieci. Regularnie odbywają się regionalne spotkania członków sieci. Ważne dla sieci informacje są też przekazywaneraz przez 89 oddziałów firmy Fota, współpracujących z warsztatami Leader Service.

10. Najwazniejsze kryteria pozwalające na wstąpienie do sieci
Warsztaty przystępujące do sieci są zobowiązane spełnić konkretne standardy obsługi, określone w statucie sieci

Leader Service, m.in.:
- posiadać minimum 2 stanowiska naprawcze oraz prowadzić sprzedaż podstawowych części zamiennych,
- posiadać niezbędny zestaw narzędzi i urządzeń umożliwiających wykonywanie podstawowego pakietu napraw,
- posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klienta.

11. Dostawy i czas realizacji
Dostawy: poprzez rozbudowaną sieć dystrybucji Foty (98 oddziałów). Czas realizacji: w wielu punktach Polski w ciągu godziny od złożenia zamówienia.

Adres i kontakt do koordynatora sieci



Wiktor Majchrzak Dyrektor ds. Programów Warsztatowych

81-506 Gdynia
ul. Stryjska 24
tel. (058) 690 66 66
e-mail: wmajchrzak@leader-service.pl info@leader-service.pl

Nissens


1. Nazwa sieci warsztatowej
Sieć Autoryzowanych Serwisów Nissens

2. Organizatorzy sieci
Chłodnice Nissens Polska Sp. z o.o.

3. Określenie działalności
Do podstawowych celów sieci należy wyznaczanie i utrzymywanie wysokich standardów jakości usług związanych z kompleksową obsługą samochodowych układów termicznych. Sieć autoryzowanych serwisów jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku w zakresie profesjonalnych usług dotyczących termiki aut.




4. Liczba zrzeszonych członków
24

5. Rodzaje usług
Autoryzowane serwisy zrzeszone w sieci oferują usługi profesjonalnego serwisu, kompleksowej obsługi oraz regeneracji
części układów termicznych: samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, a także maszyn przemysłowych i rolniczych. Ponadto wszystkie warsztaty oferują sprzedaż części układów termicznych.

6. Korzyści z członkostwa w sieci
Wspólne przedsięwzięcia marketingowe – wspólna reklama. Członkostwo w prestiżowej sieci skupiającej największych
polskich profesjonalistów. Reprezentowanie jednego z największych na świecie producentów chłodnic – możliwość
posługiwania się logo producenta będącego gwarantem najwyższej jakości oferowanych przez serwis usług i części. Dostęp do kompletnej oferty Nissens, w tym do produktów przeznaczonych do regeneracji chłodnic. Współpraca pomiędzy zrzeszonymi warsztatami na poziomie wymiany handlowej i wspólnej gwarancji.

7. Zobowiązania członków
Wykonywanie oferowanych usług dotyczących obsługi samochodowych układów termicznych na odpowiednim, wysokim, poziomie określonych i kontrolowanych norm jakości przez Nissens. Godne reprezentowanie koncernu Nissens A/S poprzez rzetelnie i terminowo wykonywane usługi, odpowiednią politykę przyjazną klientowi, udzielanie i honorowanie
gwarancji Nissens oraz gwarancji na naprawy dokonywane w obrębie warsztatów – członków sieci. Przestrzeganie
wynikających ze współpracy warunków handlowych.

8. Struktura zarządzania siecią
Praca sieci koordynowana jest przez polski oddział duńskiego koncernu Nissens A/S – Chłodnice Nissens Polska
Sp. z o.o. Na kształt i rozwój poszczególnych działań mają też wpływ sami członkowie przez możliwość sugestii i otwartego dialogu. Członkowie oraz organizator sieci spotykają się na corocznym forum poświęconym szeroko pojętym zagadnieniom z dziedziny układów termicznych, sytuacji rynkowej w Polsce, zagadnieniom logistycznym i prawnym związanym z działalnością w tym sektorze usług motoryzacyjnych.

9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Komunikacja wewnątrz sieci oparta jest na swobodnym przepływie informacji pomiędzy samymi członkami oraz organizatorem sieci – firmą Nissens i członkami. Organizator redaguje i kolportuje wśród członków miesięczny minibiuletyn informacyjny. Członkowie sieci są regularnie odwiedzani przez zespół pracowników Chłodnice Nissens Polska Sp. z o.o. Wszyscy członkowie sieci mają też swobodny dostęp do informacji dotyczących oferty firmy Nissens, zasobów magazynowych centralnego magazynu Nissens na Polskę w Poznaniu – także w trybie “on-line” dostępnym przez 24
godziny na dobę.

10. Najważniejsze kryteria pozwalające na wstąpienie do sieci
- Warsztat ze specjalizacją w samochodowych układach termicznych popartą co najmniej kilkuletnim doświadczeniem w branży, znajomość rynku samochodowych układów termicznych.
- Udokumentowane osiągnięcia w dziedzinie obsługi samochodowych układów termicznych.
- Odpowiednie zaplecze warsztatowe oraz niezbędny park narzędziowy.
- Biegle opanowana i stosowana technologia spawania aluminium oraz innych metali.

11. Dostawy i czas realizacji
Dostawy z centralnego magazynu Nissens w Polsce zlokalizowanego w Poznaniu są realizowane przez 6 dni w tygodniu, od
poniedziałku do soboty (zamówienia przez 7dni w tygodniu). Czas realizacji: od złożenia zamówienia wynosi 24 godziny.
Istnieje możliwość samodzielnego odbioru towaru.

Adres i kontakt do koordynatora sieci



Jan Zieleśkiewicz

Chłodnice Nissens Polska Sp. z o.o.
ul. Syrenia 4, 61-017 Poznań
tel. (061) 653 52 11, fax (061) 653 52 09
e-mail: jz@nissens.com.pl
www.nissens.com.pl

O.K. Serwis


1. Nazwa sieci warsztatowej
O.K. Serwis

2. Organizatorzy sieci
Inter-Team Sp. z o.o.

3. Określenie działalności
Sieć O.K. Serwis zrzesza niezależne warsztaty samochodowe na terenie całego kraju, oferujące pełen serwis dla

pojazdów wszystkich marek.




4. Liczba zrzeszonych członków
250

5. Rodzaj usług
Kompleksowy serwis pojazdów samochodowych. Możliwe jest również jego zawężenie zgodne ze specjalizacją warsztatu.

6. Korzyści z członkostwa w sieci
Bardzo szeroko rozbudowany system inwestycyjny, autoryzacje fabryczne producentów części, techniczny program Inter-Data, regularne szkolenia praktyczne, techniczne i marketingowe, bezpłatne wypożyczanie urządzeń i nowoczesnego
wyposażenia warsztatowego, regionalne i ogólnopolskie akcje promujące uczestników sieci, bezpłatny pakiet startowy wraz z elementami wizualizacyjnymi, atrakcyjny program lojalnościowy Inter-Club, serwis odzieży roboczej i wiele innych...

7. Zobowiązania członków
Wykonywanie założonego poziomu obrotów, umieszczenie na warsztacie bezpłatnie otrzymanego oszyldowania, uczestnictwo w sieciowych akcjach promocyjnych.

8. Struktura zarządzania siecią
Centralnie przez biuro kierownictwa Działu Współpracy z Warsztatami w Warszawie

9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Strona www.okserwis.pl, poczta elektroniczna, telefonicznie, Pakiet Informacyjny O.K. Serwis.

10. Najważniejsze kryteria pozwalające na wstąpienie do sieci
Dobra renoma warsztatu, chęć wspólnego rozwoju z organizatorem sieci.

11. Dostawy i czas realizacji
Do 4 razy dziennie, dodatkowe dostawy nocne, czas realizacji maksymalnie w ciągu 24 godzin.

Adres i kontakt do koordynatora sieci



Rafał Kędziorek

Rafał Kędziorek
Kierownik Działu
Współpracy z Warsztatami
tel. (022) 339 89 57
e-mail: okserwis@okserwis.pl

Sieci warsztatowe należące do Inter Cars S.A.


1. Nazwa sieci warsztatowych
1.) Q-Service
2.) Q-Service Truck
3.) Auto Crew
4.) Q-Service MotorSport

2. Liczba zrzeszonych podmiotów
Q-Service - 402
Q-Service Truck - 35
Auto Crew - 54
Q-Service MotorSport - sieć w trakcie rozwoju

3. Rodzaj działalności i zakres prowadzonych usług
Kompleksowa obsługa wszystkich marek samochodów osobowych i ciężarowych. Przeglądy bieżące i okresowe, naprawy

zawieszenia i hamulców, wymiany amortyzatorów, tłumików i opon, naprawy mechaniczne oraz ustawienia geometrii. Q-

Service MotorSport - Chiptuning, pomiary mocy i momentu obrotowego na hamowni, diagnostyka i naprawy samochodów

turbodoładowanych, naprawa i serwis turbosprężarek samochodowych. Firma specjalizuje się w zaawansowanych
modyfikacjach aut do sportu i tych “na ulice”, strojeniem elektroniki samochodowej z wykorzystaniem hamowni obciążeniowej 4x4, ustawianiem geometrii zawieszenia na najnowocześniejszym sprzęcie w Europie, a także oferuje profesjonalną pomoc i doradztwo przy zakupie używanego samochodu. Serwis prowadzi przeglądy okresowe, sprzedaż i wymianę opon, a także dobrze zaopatrzony sklep z akcesoriami tuningowym.




4. Partnerzy strategiczni
Sponsorzy pojawiają się na czas trwania akcji promocyjnych. Świadczenia organizatora sieci na rzecz członków
(rabaty, bonusy, promocja, szkolenia, zakupy zbiorowe, dostarczanie informacji technicznych itp.). Atrakcyjne warunki handlowe dla członków sieci, premia uzależniona od obrotu kwartalnego, promocje cenowe na wybrane artykuły.

Oferujemy ubezpieczenia, telefony korporacyjne w ramach zakupów zbiorowych. Zintegrowany pakiet oprogramowania
ułatwiającego pracę warsztatów pod nazwą IC Mechanik. Pomoc w wizualizacji warsztatom wstępującym do sieci.
Pełna oferta narzędzi ręcznych i specjalistycznych oraz wszelkich urządzeń warsztatowych, jak również testerów
diagnostycznych, a także profesjonalne doradztwo przy ich wyborze. Możliwość przystąpienia do Projektu IC Gaz
(szkolenia teoretyczne i praktyczne w zakresie montażu instalacji gazowych). Liczne programy partnerskie i lojalnościowe (IC Premia), uproszczone leasingi do pozyskania drogich urządzeń. Szkolenia techniczne oraz marketingowe. Atrakcyjne warunki handlowe (bonusy, dogodne terminy i warunki płatności). Wspólne akcje promocyjne, reklamy prasowe oraz materiały reklamowe. Kompleksowa obsługa serwisowa klientów flotowych w zakresie mechaniki, napraw powypadkowych oraz serwisu ogumienia w wytypowanych przez Inter Cars S.A. warsztatach.

5. Zobowiązania członka
Utrzymanie aktywnej współpracy handlowej z Inter Cars S.A. zgodnie ze standardami QS. Wyposażenie warsztatu pozwalające na wykonanie podstawowego zakresu usług. Gwarancja na naprawę obowiązujące na terenie całej Polski. Oznakowanie warsztatu zgodnie ze standardami sieci QS i AC oraz posługiwanie się przez członków sieci książeczkami serwisowymi, obowiązujący ubiór roboczy w warsztatach, banery na zewnątrz serwisu. Honorowanie gwarancji członków sieci. Sposób dzielenia rynku między uczestników (wg terytorium, zakresu działania, obszaru itp.) - brak podziału, każdy chętny warsztat po spełnieniu określonych warunków może przystąpić do sieci. Więcej informacji na www.q-service.com.pl, www.truck.q-service.com.pl

6. Zarządzanie siecią
Zarządzanie siecią odbywa się w oparciu o filie, przedstawicieli handlowych i regionalnych, Rada Q-Service Truck.
Komunikacja wewnętrzna (zamówienia, faktury, przegląd zasobów magazynowych, aktualizacja danych itp.). Zamówienia są
realizowane na podstawie zgłoszeń telefonicznych, zamówień on-line, podgląd stanów magazynowych we wszystkich
lokalizacjach, importowanie dokumentów sprzedaży, podgląd salda, sprawdzanie ilości zdobytych punktów w programie lojalnościowym IC Premia. Za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłane są bieżące informacje, oferty. Gazetki sezonowe oraz firmowe “Wiadomości” stanowią istotny nośnik informacji. Możliwość sprawdzenia cen oraz stanów magazynowych poprzez program warsztatowy IC Mechanik. Telefony korporacyjne, spotkania regionalno-integracyjne z partnerami.

7. Sposób dostaw i czas realizacji
Towar jest dostarczany przez wszystkie filie Inter Cars S.A. własnym transportem, trzy razy dziennie, a specjalne zamówienia są realizowane w ciągu 12 godzin. Możliwość zakupów przez IC Katalog on-line.

Kontakt:

Inter Cars S.A.
ul. Gdańska 15, Cząstków Maz.
05-152 Czosnów
Q-Service, tel.:022 714 17 14, 714 17 29
e-mail: qservice@intercars.com.pl
www.q-service.com.pl
Q-Service Truck, tel. (022) 714 11 70
www.truck.q-service.com.pl
Auto-Crew, tel. (022) 714 14 18
www.auto-crew.de
Q-Service MotorSport
tel. (022) 811 82 47
www.vtg.pl



B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony