Części i regeneracja

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 16 minut

Sieci Warsztatowe 2010


Przegląd wybranych sieci warsztatowych w Polsce

EuroWarsztat



1. Nazwa sieci warsztatowej
EuroWarsztat

2. Organizatorzy sieci
Group Auto Union Polska Sp. z o.o. (regionalnie Partnerzy GAU PL firmy: Auto-Partner Gdańsk, Auto-Zatoka Wrocław, Edpol Częstochowa, Rodon Leszno, BHMD Warszawa, Inter-Parts Stawiguda, Skabagis Bielsko-Biała, Motorol Kraków, Dabo Lublin).
3. Określenie działalności
Warsztaty zrzeszone w sieci EuroWarsztat oferują kompleksowe usługi serwisowe dla aut nowych i używanych.

4. Liczba zrzeszonych członków
- 65

5. Rodzaje usług
Do standardowego zakresu usług sieci EuroWarsztat należą: kompleksowa mechanika, zawieszenie, hamulce, diagnostyka, klimatyzacja, elektryka, tłumiki.
Opcjonalnie: blacharstwo, lakiernictwo, myjnia, wulkanizacja, SKP.

6. Korzyści z członkostwa w sieci
Korzyści jakie płyną z członkostwa w sieci EuroWarsztat wynikają z programu ”4 filary”, czyli: Wizualizacja (jednolity wygląd warsztatów w całej Europie), Marketing (wspólne akcje promocyjne kierowane do klientów EuroWarsztatów), Szkolenia (prawne, techniczne, z obsługi klienta),Wsparcie techniczne (pomoc przy doborze wyposażenia warsztatowego).

7. Zobowiązania członków
EuroWarsztaty zobowiązują się do aktywnego uczestnictwa w akcjach promocyjnych, udziału w szkoleniach, wizualizacji warsztatu zgodnej ze standardem sieci EuroWarsztat, jak również posiadania niezbędnego wyposażenia warsztatowego.

8. Struktura zarządzania siecią
Koordynator krajowy ds. sieci EuroWarsztat oraz koordynatorzy regionalni firm partnerskich GAU PL.

9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Komunikacja w sieci EuroWarsztat odbywa głównie poprzez bezpośredni kontakt z koordynatorem regionalnym oraz krajowym.

10. Najważniejsze kryteria pozwalające na wstąpienie do sieci
Do najistotniejszych kryteriów pozwalających na przystąpienie do sieci EuroWarsztat należą: odpowiednie wyposażenie warsztatowe oraz dostosowanie wyglądu warsztatu do standardów sieci EuroWarsztat.

11. Dostawy i czas realizacji
Dostawy części dla EuroWarsztatów są realizowane poprzez sieć dystrybucyjną Partnerów handlowych Group Auto Union Polska. Czas realizacji zamówień dla standardowych części zamiennych wynosi do 24h.

12. Uwagi
Wszystkie warsztaty zainteresowane bardziej szczegółowymi informacjami na temat sieci zapraszamy na stronę www.eurowarsztat.pl.

Adres i kontakt do koordynatora sieci:



Krzysztof Puławski
koordynator krajowy ds. sieci EuroWarsztat
Al. Jerozolimskie 81
02-001 Warszawa
tel. (022) 695 03 36
e-mail: krzysztof@eurowarsztat.pl
www.eurowarsztat.pl


AD Serwis




1. Nazwa sieci warsztatowej
AD Serwis

2. Organizatorzy sieci
Organizatorem sieci w Polsce jest Autodistribution Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. Koordynatorem konceptu rozwoju sieci AD Serwis na szczeblu międzynarodowym jest Autodistribution International z siedzibą w Kortenberg (Belgia).

3. Określenie działalności
Funkcjonowanie sieci polega na nawiązaniu szczególnego rodzaju relacji biznesowych z niezależnymi serwisami samochodowymi. Członkostwo w sieci odbywa się na zasadach stowarzyszeniowych i z zachowaniem pełnej suwerenności. W ramach integralnej i autoryzowanej sieci AD Serwis realizowanych jest szereg przedsięwzięć zmierzających do podniesienia jakości, konkurencyjności i efektywności biznesowej. W konsekwencji rośnie również poziom satysfakcji Klientów korzystających z usług placówek AD Serwis.

4. Liczba zrzeszonych członków
W Europie liczba placówek warsztatowych operujących w barwach Autodistribution wynosi 4 800, w Polsce w ramach niniejszej koncepcji współpracuje z AD 158 serwisów.

5. Rodzaj usług
Właściciele punktów AD Serwis doskonale rozumieją oczekiwania Klientów. Dlatego też starają się zapewnić kompleksową obsługę pojazdów. Zakres usług obejmuje: naprawy mechaniczne (układ zawieszenia, układ hamulcowy, kład kierowniczy, przeniesienia napędu, układ wydechowy), świadczenie napraw elektromechanicznych, karoseryjnych, serwis ogumienia i sprzedaż opon oraz wykonywanie obsługi i przeglądów technicznych pojazdów. Wszystkie naprawy dokonywane są w oparciu o najwyższej jakości części, pochodzące od światowych producentów komponentów dla motoryzacji, dostarczane bezpośrednio do warsztatów AD przez Hurtownie partnerskie AD Polska.

6. Korzyści z członkostwa w sieci
Każda placówka AD Serwis korzysta z szerokiego programu wsparcia oferowanego przez AD Polska. Członkostwo w największej strukturze sektora usług motoryzacyjnych uprawnia do posługiwania się uznanym logo AD, rozpoznawalnym w całej Europie. Dodatkowo, obok wsparcia marketingowego aktywnie promującego sieć AD Serwis, oferujemy wszystkim placówkom wsparcie techniczne i informatyczne oraz możliwość obsługi flot samochodowych. Systematycznie, tylko i wyłącznie dla członków sieci AD Serwis organizowane są atrakcyjne programy promocji sprzedaży.

7. Zobowiązania członków
Przestrzeganie zapisów umowy serwisowej i handlowej sprowadza się do aktywnego korzystania z proponowanego przez AD Polska wsparcia oraz rzetelnej i partnerskiej współpracy handlowej z Hurtownią AD.

8. Struktura zarządzania siecią
Strategia o zasięgu ogólnoeuropejskim opracowywana jest na posiedzeniach Komisji Marketingowych w Kortenberg i koordynowana jest przez centralę ADI w Belgii.
Partnerzy na szczeblu krajowym (26 państw) wdrażają wspólnie wypracowane rozwiązania w swoich krajach.
W AD Polska wyodrębniona została profesjonalna komórka d.s. Rozwoju Sieci Warsztatowych AD.

9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci
W celu sprawnej komunikacji wykorzystujemy najskuteczniejsze i sprawdzone metody, czyli: Internet - strona internetowa www.adserwis.pl, e-mailing bezpośredni, intranet, przesyłki pocztowe i kurierskie, kładziemy duży nacisk na bezpośredni kontakt osób odpowiedzialnych za rozwój i funkcjonowanie sieci z jej przedstawicielami.

10. Najważniejsze kryteria pozwalające na wstąpienie do sieci
Międzynarodowa Sieć AD Serwis charakteryzuje się zunifikowanymi standardami. Minimalne kryteria stawiane kandydatom chcącym przystąpić do Sieci to przede wszystkim świadczenie usług na najwyższym poziomie, umożliwiające dokonanie napraw nowoczesnych samochodów. Wysoki standard budynku i wyposażenia, obiekt posiadający BOK, poczekalnię, toaletę, miejsce na ekspozycję-wystawę towarów, plac parkingowy, minimum trzy stanowiska naprawcze, minimum dwa podnośniki, zestaw komputerowy posiadający stałe łącze internetowe, telefon, fax.

11. Dostawy i czas realizacji
Centrum Logistyczne, magazyny trzech Hurtowni partnerskich oraz ponad sześćdziesięciu filii pozwalają na realizację szybkiej i systematycznej dostawy części. W zależności od możliwości logistycznych zapewniamy od jednej do pięciu dostaw dziennie.

Adres i kontakt do koordynatora sieci:
Autodistribution Polska Sp. z o.o.
ul. Makuszyńskiego 24
31-752 Kraków
tel. (014) 680 88 12
e-mail: tomasz.gora@adpolska.pl
www.adpolska.pl

Tomasz Góra
opiekun sieci serwisowych Autodistribution Polska


CERTUS DIAGNOSTIC




1. Nazwa sieci warsztatowej
CERTUS DIAGNOSTIC, Ogólnopolska Sieć Stacji Kontroli Pojazdów.

2. Organizatorzy sieci
CERTUS DIAGNOSTIC Sp z o.o. Grupa WSOP.

3. Określenie działalności
Ogólnopolska sieć CERTUS DIAGNOSTIC skupia niezależne podmioty gospodarcze, wykonujące urzędowe badania techniczne pojazdów w zakresie wynikającym z posiadanych uprawnień jako Okręgowe Stacje Kontroli Pojazdów (OSKP) lub Podstawowe Stacje Kontroli Pojazdów (PSKP). Celem sieci jest zdobycie pozycji najbardziej profesjonalnej, rozpoznawalnej oraz przyjaznej klientowi i odnoszącej sukcesy sieci centrów diagnostycznych na polskim rynku.

4. Liczba zrzeszonych członków
Z chwilą rozpoczęcia działalności, czyli z początkiem 2010 roku, przystąpienie do systemu zadeklarowało pierwszych 10 Partnerów. Aktualnie prowadzone są adaptacje obiektów w celu uzyskania zakładanych standardów, zdecydowanie wyróżniających je na tle innych obiektów tego typu w kraju.

5. Rodzaje usług
- urzędowe badania techniczne pojazdów w zakresie wynikającym z uprawnień danej stacji,
- profesjonalna i kompleksowa ocena stanu technicznego pojazdów,
- pomiar i regulacja geometrii zawieszenia pojazdów,
- pozostałe usługi wynikające ze specjalizacji danego centrum diagnostyczno- -serwisowego.

6. Korzyści z członkostwa w sieci
Wspólne, zaplanowane i zintegrowane działania zmierzające do zwiększania rentowności i pozycji rynkowej Partnerów poprzez trzy podstawowe obszary oddziaływania na klienta stacji:
- zaprojektowany z najwyższą starannością system komunikacji wizualnej zewnętrznej i wewnętrznej obiektów;
- zestaw profesjonalnych szkoleń dla pracowników, menedżerów i właścicieli stacji w zakresie obsługi klienta, aspektów technicznych i rozwoju biznesu;
- długofalowy program promocji i marketingu usług, realizowany przez Organizatora we współpracy z Partnerami.

Ponadto, konsultacje i wsparcie w zakresie architektury, technologii, wyposażenia i uruchomienia Stacji Kontroli Pojazdów.

7. Zobowiązania członków
- akceptacja celów i zasad działania systemu zapisanych w umowie;
- dążenie do nieustannego podnoszenia standardów świadczonych usług i dostarczania optymalnych dla rynku rozwiązań;
- uczestnictwo we wspólnych przedsięwzięciach, wdrażanie przyjętych standardów i kreowanie jednolitego wizerunki marki CERTUS DIAGNOSTIC.

8. Struktura zarządzania siecią
Centralnie – poprzez Zarząd, Dział Komunikacji Marketingowej oraz Dział Administracji. Regionalnie – poprzez Koordynatorów Regionalnych wspierających lokalne inicjatywy Partnerów.

9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Firma zainteresowana przystąpieniem do sieci podpisuje list motywacyjny. Kolejne spotkania i konsultacje odbywają się w siedzibie Partnera w celu pełnego zapoznania z systemem CERTUS DIAGNOSTIC i jego skutecznym wdrożeniem. Z chwilą podpisania umowy Partner otrzymuje m.in. Podręcznik Operacyjny z kompletnym Systemem Komunikacji Wizualnej i stałą opiekę przedstawicieli Organizatora.

10. Najważniejsze kryteria pozwalające na wstąpienie do sieci
Do współpracy zapraszamy zarówno powstające, jak również działające Stacje Kontroli Pojazdów dowolnej kategorii. Pierwszym i podstawowym kryterium nawiązania współpracy jest chęć podejmowania wyzwań i ciągłego podnoszenia standardów obsługi klienta. Ponadto, dużą wagę przywiązujemy do rzetelności, odpowiedzialności i dynamizmu działań Partnera, poczucia estetyki i nastawienia na rozwój.

11. Dostawy i czas realizacji
Nie jest to współpraca handlowa, stąd nie wymagamy od Partnerów zakupów jakichkolwiek towarów i urządzeń. Możemy jednak we współpracy z naszym strategicznym Partnerem, firmą WSOP Sp. z o.o. z Gliwic, przedstawić kompleksową obsługę inwestycji w stację kontroli i serwis.

12. Uwagi
Zapraszamy już na etapie pierwszych wizji przyszłej inwestycji, będziemy mogli zaoferować Państwu znacznie więcej niż suche informacje.

Adres i kontakt do koordynatora sieci:
Certus Diagnostic Sp. z o.o.
Dział Komunikacji Marketingowej
ul. Krakowska 62
25-701 KIELCE
tel. (041) 365 11 71
www.certus-diagnostic.pl
www.wsop.pl
Koordynator Krajowy Mirosław Groszek – Prezes Zarządu Certus Diagnostic Sp z o.o.
tel. kom. 0608 333 572
e-mail: m.groszek@wsop.pl


Sieć autoryzowanych warsztatów serwisowych DELPHI DIESEL




1. Nazwa sieci warsztatowej
Sieć autoryzowanych warsztatów serwisowych DELPHI DIESEL


2. Organizatorzy sieci
J.R. Motor Services G.B. Sp. z o.o.

3. Określenie działalności
Sieć zrzesza niezależne serwisy Delphi Diesel oferujące usługi diagnostyczno-naprawcze w okresie pogwarancyjnym, jak również gwarancyjnym.

4. Liczba zrzeszonych członków
- 26

5. Rodzaje usług
- pełna diagnostyka układu wtryskowego,
- naprawa/regeneracja pomp wtryskowych rotacyjnych oraz CR, jak również wtryskiwaczy mechanicznych, dwusprężynowych i CR.

6. Korzyści z członkostwa w sieci
- dostęp do oryginalnych części naprawczych firmy Delphi,
- rozbudowany system wsparcia technicznego,
- szkolenia techniczne dla warsztatów,
- reklama warsztatów.

7. Zobowiązania członków
Przestrzeganie umowy o wzajemnej współpracy, udział w akcjach promocyjnych i szkoleniowych, spełnianie kryteriów wymaganych przez dostawcę.

8. Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Komunikacja odbywa się poprzez stronę internetową. Zamówienia mogą być przyjmowane telefonicznie, faksem oraz e-mailowo.

9. Najważniejsze kryteria pozwalające na wstąpienie do sieci
- świadczenie usług na najwyższym poziomie,
- lokalizacja warsztatu serwisowego,
- podstawowe wyposażenie warsztatowe,
- odpowiednia wizualizacja zatwierdzona przez Centralę sieci.

10. Dostawy i czas realizacji
Dostawa w 24h od złożenia zamówienia oraz w zależności od dostępności magazynowej. Możliwość odbioru osobistego.

11. Uwagi
Serdecznie zapraszamy do współpracy!

Adres i kontakt do koordynatora sieci:



Dariusz Jachymek
ul. Tarnowiecka 52 Warszawa
tel. 697 993 353
e-mail: dariusz.jachymek@jrmotors.pl
Centrala sieci: diesel@jrmotors.pl


Sieci warsztatowe należące do Inter Cars S.A.




1. Nazwa sieci warsztatowych
1.) Perfect Service
2.) Q-Service
3.) Q-Service Truck
4.) Auto Crew
5.) Q-Service MotorSport

2. Liczba zrzeszonych podmiotów
Perfect Service – 419
Q-Service – 502
Q-Service Truck – 52 (51 warsztatów w Polsce oraz 1 na Ukrainie)
Auto Crew – 60
Q-Service MotorSport – 1

3. Rodzaj działalności i zakres prowadzonych usług
Kompleksowa obsługa wszystkich marek samochodów osobowych i użytkowych. Przeglądy bieżące i okresowe, naprawy zawieszenia i hamulców, wymiany amortyzatorów, tłumików i opon, naprawy mechaniczne oraz ustawienia geometrii, elektronika samochodowa, holowanie, tuning. Q-Service MotorSport - Chiptuning, pomiary mocy i momentu obrotowego na hamowni, diagnostyka i naprawy samochodów turbodoładowanych, naprawa i serwis turbosprężarek samochodowych.

Platforma MOTOINTEGRATOR – umożliwiająca kontakt pomiędzy Klientem, poszukującym możliwości naprawy samochodu a Warsztatem, jako punktem odbioru i montażu zakupionych części oraz dokonania innych napraw.

4. Partnerzy strategiczni
Sponsorzy pojawiają się na czas trwania akcji promocyjnych. Świadczenia organizatora sieci na rzecz członków (rabaty, bonusy, promocja, szkolenia, zakupy zbiorowe, dostarczanie informacji technicznych itp.). Atrakcyjne warunki handlowe dla członków sieci, premia uzależniona od obrotu kwartalnego, promocje cenowe na wybrane artykuły. Oferujemy ubezpieczenia, telefony korporacyjne w ramach zakupów zbiorowych. Zintegrowany pakiet oprogramowania ułatwiającego pracę warsztatów pod nazwą IC Mechanik, IC TECHNIKA TRUCK. Pomoc w wizualizacji warsztatom wstępującym do sieci. Pełna oferta narzędzi ręcznych i specjalistycznych oraz wszelkich urządzeń warsztatowych, jak również testerów diagnostycznych, a także profesjonalne doradztwo przy ich wyborze. Możliwość przystąpienia do Projektu IC Gaz (szkolenia teoretyczne i praktyczne w zakresie montażu instalacji gazowych). Liczne programy partnerskie i lojalnościowe (IC Premia), uproszczone leasingi do pozyskania drogich urządzeń. Szkolenia techniczne oraz marketingowe. Atrakcyjne warunki handlowe (bonusy, dogodne terminy i warunki płatności). Wspólne akcje promocyjne, reklamy prasowe oraz materiały reklamowe.
Kompleksowa obsługa serwisowa klientów flotowych w zakresie mechaniki, napraw powypadkowych oraz serwisu ogumienia w wytypowanych przez Inter Cars S.A. warsztatach.

5. Zobowiązania członka
Utrzymanie aktywnej współpracy handlowej z Inter Cars S.A. zgodnie ze standardami sieci QS i QST. Wyposażenie warsztatu pozwalające na wykonanie podstawowego zakresu usług. Gwarancja na naprawę obowiązująca na terenie całej Polski. Oznakowanie warsztatu zgodnie ze standardami sieci QS, PS i AC oraz posługiwanie się przez członków sieci książeczkami serwisowymi, obowiązujący ubiór roboczy w warsztatach, banery na zewnątrz serwisu. Honorowanie gwarancji członków sieci. Sposób dzielenia rynku między uczestników (wg terytorium, zakresu działania, obszaru itp.) – brak podziału, każdy chętny warsztat po spełnieniu określonych warunków może przystąpić do sieci. Więcej informacji na www.q-service.com.pl, www.truck.q-service.com.pl, www.perfectservice.pl.

6. Zarządzanie siecią
Zarządzanie siecią odbywa się w oparciu o filie, przedstawicieli handlowych i regionalnych. Komunikacja wewnętrzna (zamówienia, faktury, przegląd zasobów magazynowych, aktualizacja danych itp.). Zamówienia są realizowane na podstawie zgłoszeń telefonicznych, zamówień on-line, podgląd stanów magazynowych we wszystkich lokalizacjach, importowanie dokumentów sprzedaży, podgląd salda, sprawdzanie ilości zdobytych punktów w programie lojalnościowym IC Premia. Za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłane są bieżące informacje, oferty. Gazetki sezonowe oraz firmowe “Wiadomości IC” stanowią istotny nośnik informacji. Możliwość sprawdzenia cen oraz stanów magazynowych poprzez program warsztatowy IC Mechanik. Telefony korporacyjne, spotkania regionalno-integracyjne z partnerami.

7. Sposób dostaw i czas realizacji
Towar jest dostarczany przez wszystkie filie Inter Cars S.A. własnym transportem, trzy razy dziennie, a specjalne zamówienia są realizowane w ciągu 12 godzin. Możliwość zakupów przez IC Katalog on-line.

Adres i kontakt:
Inter Cars S.A.
ul. Gdańska 15
Cząstków Mazowiecki
05-152 Czosnów
ul. Klonowa 48, Kajetany
05-830 Nadarzyn

Q-Service
tel. (022) 714 17 29
www.q-service.com.pl

Q-Service Truck
tel. (022) 714 17 03
www.truck.q-service.com.pl

Auto-Crew
tel. (022) 714 17 29
www.auto-crew.pl

Perfect Service
tel. (022) 730 81 64
www.perfectservice.pl

Q-Service MotorSport
tel. (022) 811 82 47
www.vtg.pl


Nissens




1. Nazwa sieci warsztatowej
Sieć Autoryzowanych Serwisów Nissens

2. Organizatorzy sieci
Chłodnice Nissens Polska Sp. z o.o.

3. Określenie działalności
Do podstawowych celów sieci należy wyznaczanie i utrzymywanie wysokich standardów jakości usług związanych z kompleksową obsługą samochodowych układów termicznych. Sieć autoryzowanych serwisów jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku w zakresie profesjonalnych usług dotyczących termiki aut.

4. Liczba zrzeszonych członków
- 25

5. Rodzaje usług
Autoryzowane serwisy zrzeszone w sieci oferują usługi profesjonalnego serwisu, kompleksowej obsługi oraz regeneracji części układów termicznych: samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, a także maszyn przemysłowych i rolniczych.
Ponadto, wszystkie warsztaty oferują sprzedaż części układów termicznych.

6. Korzyści z członkostwa w sieci
Wspólne przedsięwzięcia marketingowe – wspólna reklama. Członkostwo w prestiżowej sieci skupiającej największych polskich profesjonalistów. Reprezentowanie jednego z największych na świecie producentów chłodnic – możliwość posługiwania się logo producenta będącego gwarantem najwyższej jakości oferowanych przez serwis usług i części. Dostęp do kompletnej oferty Nissens, w tym do produktów przeznaczonych do regeneracji chłodnic. Współpraca pomiędzy zrzeszonymi warsztatami na poziomie wymiany handlowej i wspólnej gwarancji.

7. Zobowiązania członków
Wykonywanie oferowanych usług dotyczących obsługi samochodowych układów termicznych na odpowiednim, wysokim poziomie określonych i kontrolowanych norm jakości przez Nissens. Godne reprezentowanie koncernu Nissens A/S poprzez rzetelnie i terminowo wykonywane usługi, odpowiednią politykę przyjazną klientowi, udzielanie i honorowanie gwarancji Nissens oraz gwarancji na naprawy dokonywane w obrębie warsztatów – członków sieci. Przestrzeganie wynikających ze współpracy warunków handlowych.

8. Struktura zarządzania siecią
Praca sieci koordynowana jest przez polski oddział duńskiego koncernu Nissens A/S – Chłodnice Nissens Polska Sp. z o.o. Na kształt i rozwój poszczególnych działań mają też wpływ sami członkowie przez możliwość sugestii i otwartego dialogu. Członkowie oraz organizator sieci spotykają się na corocznym forum poświęconym szeroko pojętym zagadnieniom z dziedziny układów termicznych, sytuacji rynkowej w Polsce, zagadnieniom logistycznym i prawnym związanym z działalnością w tym sektorze usług motoryzacyjnych.

9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Komunikacja wewnątrz sieci oparta jest na swobodnym przepływie informacji pomiędzy samymi członkami oraz organizatorem sieci – firmą Nissens i członkami. Organizator redaguje i kolportuje wśród członków miesięczny minibiuletyn informacyjny. Członkowie sieci są regularnie odwiedzani przez zespół pracowników Chłodnice Nissens Polska Sp. z o.o. Wszyscy członkowie sieci mają też swobodny dostęp do informacji dotyczących oferty firmy Nissens, zasobów magazynowych centralnego magazynu Nissens na Polskę w Poznaniu – także w trybie on-line dostępnym przez 24 godziny na dobę.

10. Najważniejsze kryteria pozwalające na wstąpienie do sieci
- Warsztat ze specjalizacją w samochodowych układach termicznych popartą co najmniej kilkuletnim doświadczeniem w branży, znajomość rynku samochodowych układów termicznych.
- Udokumentowane osiągnięcia w dziedzinie obsługi samochodowych układów termicznych.
- Odpowiednie zaplecze warsztatowe oraz niezbędny park narzędziowy.
- Biegle opanowana i stosowana technologia spawania aluminium oraz innych metali.

11. Dostawy i czas realizacji
Dostawy z centralnego magazynu Nissens w Polsce zlokalizowanego w Poznaniu są realizowane przez 6 dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty (zamówienia przez 7 dni w tygodniu). Czas realizacji: od złożenia zamówienia wynosi 24 godziny. Istnieje możliwość samodzielnego odbioru towaru.

Adres i kontakt do koordynatora sieci:



Artur Gołembniak
Chłodnice Nissens Polska Sp. z o.o.
ul. Syrenia 4, 61-017 Poznań
tel. (061) 653 52 07
fax (061) 653 52 09
e-mail: ago@nissens.com.pl
www.nissens.com.pl


O.K. SERWIS




1. Nazwa sieci warsztatowej
O.K. SERWIS

2. Organizatorzy sieci
Inter-Team Sp. z o.o.

3. Określenie działalności
Sieć O.K. SERWIS zrzesza niezależne warsztaty samochodowe na terenie całego kraju. Serwis po przystąpieniu do sieci nie zatraca swojej tożsamości lokalnej, a jedynie zyskuje wsparcie silnej marki O.K. SERWIS, należącej do Inter-Team Sp. z o.o.

4. Liczba zrzeszonych członków
- 271

5. Rodzaje usług
Kompleksowy serwis pojazdów samochodowych. Możliwe jest zawężenie zakresu usług zgodne ze specjalizacją danego warsztatu.

6. Korzyści z członkostwa w sieci
Uczestnikom sieci O.K. Serwis oferujemy program wsparcia, który bez wątpienia jest jednym z najlepszych na rynku. Wśród najważniejszych elementów wsparcia na szczególną uwagę zasługują: bezpłatny pakiet startowy zawierający elementy wizualizacyjne, rozbudowany system inwestycyjny, możliwość pozyskania autoryzacji fabrycznych renomowanych producentów części, pomoc w finansowaniu zakupu samochodów zastępczych dla O.K. Serwis, możliwość nieodpłatnych połączeń telefonicznych pomiędzy warsztatem a Inter-Team, możliwość zakupu licencjonowanego programu Inter Data, zawierającego dane techniczne i schematy napraw za symboliczną kwotę, uczestnictwo w szkoleniach praktycznych, wypożyczanie urządzeń do testów, specjalne oferty cenowe na zakup wyposażenia warsztatowego, regionalne akcje promujące uczestników sieci, program assistance dla O.K. Serwisów, ubezpieczenie OC warsztatu na preferencyjnych warunkach, serwis odzieży roboczej, atrakcyjny program lojalnościowy Inter-Club i…… nie jest to nasze ostatnie słowo, gdyż wciąż pracujemy nad kolejnymi projektami, mającymi na celu uczynić naszą sieć jeszcze atrakcyjniejszą!

7. Zobowiązania członków
Jak podkreśliliśmy wcześniej, każdy członek sieci O.K. Serwis to odrębny podmiot, związany z organizatorem wyłącznie poprzez wzajemne porozumienie o współpracy partnerskiej. Z uwagi na charakter relacji pomiędzy organizatorem sieci a jej członkami, także zobowiązania jakie ciążą na uczestnikach, nie są w żaden sposób dotkliwe czy restrykcyjne, należą do nich: aktywna współpraca handlowa z Inter-Team, umieszczenie na warsztacie otrzymanych bezpłatnie elementów wizualizacji, dbałość o budowanie pozytywnego wizerunku sieci.

8. Struktura zarządzania siecią
Centralnie, poprzez biuro Działu Współpracy z Warsztatami w Warszawie.

9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Strona www.okserwis.pl, poczta elektroniczna, telefonicznie, a także w oparciu o oddziały Inter-Team oraz opiekunów handlowych.

10. Najważniejsze kryteria pozwalające na wstąpienie do sieci
Dobra renoma serwisu, chęć nieustannego podnoszenia poziomu oferowanych usług, chęć wspólnego rozwoju wraz z organizatorem sieci. Przy przyjmowaniu nowych członków do sieci staramy się również brać pod uwagę uwarunkowania lokalne i unikać bezpośredniej konkurencji pomiędzy warsztatami. Dopuszczamy taką możliwość, wyłącznie gdy obaj zainteresowani uprzednio wyrażą na takie rozwiązanie zgodę.

11. Dostawy i czas realizacji
Dostawy bieżące realizowane są transportem własnym Inter-Team bezpośrednio z naszych placówek do 5 razy dziennie. W przypadku braku zamówionego towaru w magazynach oddziałowych, jego dostawy realizowane są z nowego Centrum Logistycznego Inter-Team bezpośrednio lub pośrednio poprzez lokalny oddział. Czas realizacji dostawy wynosi maksymalnie do 24 godzin.

Adres i kontakt do koordynatora sieci:

Aleksander Ochęduszko
Kierownik Działu Współpracy z Warsztatami
tel. (022) 506 06 33
e-mail: okserwis@okserwis.pl

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony