„The Painters” („Lakiernicy”) to nazwa nowej, globalnej kampanii marketingowej Sikkens – wiodącej marki produktów do renowacyjnego lakierowania pojazdów firmy AkzoNobel. Główne role odegrają w niej osoby, które produkty Sikkens znają najlepiej – lakiernicy. Kampania koncentruje się na współpracy AkzoNobel z zespołem wyścigowym Formuły 1 Vodafone McLaren Mercedes. Szczególną uwagę zwraca się w niej na wysokie kwalifikacje i profesjonalizm specjalistów pracujących w lakierni Centrum Technologicznego McLaren, które znajduje się w angielskiej miejscowość Woking. To właśnie oni przygotowują bolidy do wielotygodniowych zmagań na torach wyścigowych w trakcie sezonu Formuły 1, testując nowe produkty Sikkens pod kątem odporności na ekstremalne warunki wyścigów. Opowiedzą o swoich doświadczeniach, a także o tym, jak współpraca firm przyczynia się do ciągłego doskonalenia produktów Sikkens.
- Ciągłe doskonalenie naszego systemu renowacyjnego jest bezpośrednim rezultatem zarówno naszej bliskiej współpracy z partnerami takimi jak Vodafone McLaren Mercedes, jak i wsłuchiwania się w potrzeby lokalnych serwisów, które na co dzień stosują nasze produkty – mówi Remco Maassen van den Brink, dyrektor ds. marketingu na region EMEA. - W proces ten zaangażowane są nie tylko osoby z naszej organizacji, lecz również nasi klienci, co podkreśla istotę naszego sukcesu – pasję wspólnego tworzenia („Creating Together”). „The Painters” to kampania wspierająca wprowadzanie na rynek szeregu nowych produktów, takich jak podkład wypełniający Autosurfacer UV i ściereczki antykorozyjne Autoprep.
Więcej na: www.sikkensvr.com
- Ciągłe doskonalenie naszego systemu renowacyjnego jest bezpośrednim rezultatem zarówno naszej bliskiej współpracy z partnerami takimi jak Vodafone McLaren Mercedes, jak i wsłuchiwania się w potrzeby lokalnych serwisów, które na co dzień stosują nasze produkty – mówi Remco Maassen van den Brink, dyrektor ds. marketingu na region EMEA. - W proces ten zaangażowane są nie tylko osoby z naszej organizacji, lecz również nasi klienci, co podkreśla istotę naszego sukcesu – pasję wspólnego tworzenia („Creating Together”). „The Painters” to kampania wspierająca wprowadzanie na rynek szeregu nowych produktów, takich jak podkład wypełniający Autosurfacer UV i ściereczki antykorozyjne Autoprep.
Więcej na: www.sikkensvr.com
Komentarze (0)