Nasze rozmowy

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

Siła targów MeCaTech przejawia się  w nowoczesnej formule
Z Ewą Woch, dyrektorem zarządzającym easyFairs Poland, o nowych na polskim rynku targach obsługi serwisowej pojazdów i techniki warsztatowej MeCatech rozmawia red. Mirosław Giecewicz.

W tym roku odbędą się pierwsze targi MeCaTech. Ich organizatorem jest firma easyFairs®, która organizuje imprezy targowe w różnych branżach w wielu krajach. Proszę powiedzieć naszym Czytelnikom coś więcej o Państwa firmie?
Jak Pan zauważył, grupa easyFairs® działa globalnie – krajowe biura znajdują się w 10 państwach świata, zarówno w Europie, jak i w Kolumbii. Charakteryzują nas przede wszystkim te same standardy organizacji oraz bogate portfolio targów obejmujące wydarzenia dotyczące branży spożywczej, opakowań, IT czy właśnie motoryzacyjnej. Na polskim rynku targowym jesteśmy obecni od 4 lat. W tym stosunkowo krótkim okresie udało nam się wprowadzić kilka imprez targowych, które zyskały sobie spore uznanie. Mam tu na myśli przede wszystkim targi nowych rozwiązań w branży opakowań PACKAGING INNOVATIONS czy Targi materiałów sypkich i masowych SyMas. Jako organizator targów nie unikamy branż niszowych czy zupełnie nowych tematów. Cenimy sobie możliwość tworzenia nowych imprez, które będą się wyróżniały na polskim rynku, zarówno poprzez swoją aktualną tematykę, jak i profesjonalny charakter.

Jak wyglądają organizowane przez Was targi?
Targi organizowane według koncepcji easyFairs® różnią się nieco od znanych wydarzeń tego typu. W głównej mierze zależy nam na tym, aby były to efektywne, dwudniowe spotkania profesjonalistów.
Nasi wystawcy konkurują przede wszystkim jakością produktów, a nie wyglądem stoiska. Firmy biorące udział w targach mają do dyspozycji stoiska przygotowane według standardowej zabudowy wraz z wyposażeniem. Jak zdążyliśmy się przekonać, podczas targów organizowanych przez easyFairs® na znaczeniu zyskują takie czynniki, jak np. możliwość bezpłatnego przygotowania prezentacji w ramach branżowych seminariów learnShops™, co stanowi bardzo skuteczny sposób dotarcia do odwiedzających.
Tworząc targi, współpracujemy z organizacjami branżowymi oraz mediami, które często organizują swoje konferencje przy targach. Duży nacisk kładziemy także na kontakt z osobami naprawdę zainteresowanymi daną branżą. Wszystko to sprawia, że nasze targi łączą w sobie zarówno możliwość spotkania z producentami czy dystrybutorami, jak i szansę na udział w bezpłatnych seminariach i szkoleniach.

MeCaTech odbędzie się w Polsce po raz pierwszy. Rynek polskich targów warsztatowych jest już rozwinięty. Jest sporo imprez w różnych miejscach Polski. Czym planujecie zaskoczyć wystawców, aby ich przyciągnąć do Wrocławia?
Myślę, że siła targów MeCaTech przejawia się przede wszystkim w nowoczesnej, ale już sprawdzonej formule. Imprezy według tego formatu firma easyFairs® organizuje w Szwecji i Szwajcarii – cieszą się one ogromnym zainteresowaniem zarówno wśród wystawców, jak i odwiedzających. Oczywiście każdy rynek jest inny, ale wierzę, że zarówno branżowe seminaria learnShops™, strefy produktowe – REMANUFACTURINGU, RECYKLINGU czy FRANCZYZY, czy dodatkowe możliwości promocji wystawców, jakie oferujemy, okażą się atrakcyjne dla polskich firm z branży motoryzacyjnej. Cały czas pracujemy nad programem towarzyszącym i wszystko wskazuje na to, że jesienią we Wrocławiu targom MeCaTech będzie towarzyszyć jeszcze jedno ciekawe wydarzenie.

Każda impreza warsztatowa udaje się wtedy, jeśli są na niej sami zainteresowani – czyli mechanicy. Czy Waszymi odwiedzającymi będą zatem tylko warsztatowcy z Wrocławia i okolic, czy zamierzacie przyciągnąć ich także z innych regionów Polski? Jeśli tak, to w jaki sposób chcecie to osiągnąć?
Zdajemy sobie sprawę, że największa grupa naszych gości targowych będzie pochodzić właśnie z Wrocławia i Dolnego Śląska. Mamy nadzieję, że pierwsza edycja targów MeCaTech zyska sobie uznanie w regionie i stopniowo będzie przyciągać mechaników z coraz dalszych zakątków Polski. Jak pokazały doświadczenia naszych innych targów, bogaty program towarzyszący i oferta wystawców dostosowana do potrzeb klientów działają zachęcająco na odwiedzających, nawet tych z odległych miejscowości.

Jak wygląda obecnie proces przygotowania do targów?
Przygotowania do targów są obecnie bardzo zaawansowane – lista wystawców, którzy zdecydowali się wziąć udział w naszej imprezie, powiększa się, utrzymujemy także stały kontakt z odwiedzającymi.
Zależy nam na tym, aby targi MeCaTech zaistniały w świadomości przedstawicieli branży motoryzacyjnej, dlatego też przez cały rok prowadzimy działania promocyjne i informujące o wydarzeniu. Już wkrótce na naszej stronie pojawi się plan branżowych seminariów learnShops™. Wszystkich Czytelników zapraszam na stronę www.easyfairs.pl, gdzie zawsze można znaleźć najświeższe informacje na temat organizowanych przez nas targów.

Jak zachęciłaby Pani naszych Czytelników, aby w październiku pojawili się we Wrocławiu?
Wizytę w Hali Orbita we Wrocławiu mogę śmiało polecić wszystkim, którzy szukają sprzętu i wyposażenia dla swojego warsztatu, chcieliby zasięgnąć rady ekspertów z uznanych firm czy po prostu zapoznać się z nowościami przygotowanymi specjalnie z myślą o warsztatach samochodowych. Ponieważ targi odbędą się przed rozpoczęciem sezonu zimowego, który dla mechaników zawsze oznacza nieco więcej pracy, warto przyjść i zobaczyć, jak można jeszcze lepiej przygotować zarówno swój warsztat, jak i samochód klienta.

Dziękuję za rozmowę.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony