ReklamaBilbord Temat Miesiaca zf-propoints 01.12-31.12 Kamila
.

Warto wiedzieć

Wydarzenia

2 miesiące temu  07.10.2019, ~ Administrator   

Silniki spalinowe bardziej eko? Schaeffler prezentuje rozwiązania
Strona 1 z 2

Świat mobilności ulega zmianom. Aby osiągnąć cel obniżenia temperatury o dwa stopnie określony w klimatycznym porozumieniu paryskim, absolutnie niezbędne jest połączenie napędów elektrycznych, hybrydowych i ekologicznych opartych na silnikach spalinowych. Firma Schaeffler przewiduje, że silnik spalinowy będzie nadal odgrywał decydującą rolę w przyszłości.

W roku 2030 silniki spalinowe będą nadal instalowane w około 70 procentach pojazdów, z czego 30 procent będzie posiadało wyłącznie silnik spalinowy, a 40 procent będzie korzystało z rozwiązania hybrydowego W związku z tym konieczne jest kontynuowanie dalszego rozwoju konwencjonalnych napędów.

Rozwiązania, które zostały zaprezentowane na targach IAA, umożliwiają oszczędność paliwa do 15% w zależności od klasy silnika i pojazdu - wyjaśnia Matthias Zink, dyrektor generalny Automotive OEM w grupie Schaeffler. - Dajemy naszym klientom wiele korzyści, dzięki którym możemy spełnić surowe wymogi prawne i zredukować emisję CO2 również podczas rzeczywistej eksploatacji.

Nowoczesne rozwiązania dla układu zmiennych faz rozrządu

Na targach IAA, Schaeffler zaprezentował najnowszą wersję systemu regulacji zmiennych faz rozrządu UniAir. System ten jest nie tylko bardziej kompaktowy, ale także o 30 procent lżejszy od poprzedniej wersji, co pozwala na optymalizację przepływu powietrza w silniku i osiągnięcie maksymalnej dynamiki przy zmianach obciążenia i prędkości. System składa się z modułu zainstalowanego pomiędzy wałkiem rozrządu a zaworem. Jako partner przemysłu motoryzacyjnego, Schaeffler wykorzystuje swoje bogate doświadczenie w zakresie termodynamiki, aby pomóc swoim klientom dopasować system do odpowiedniego silnika i wybrać odpowiednie strategie działania.

Rozwiązanie eRocker firmy Schaeffler zostało zaprojektowane dla sterowania zaworów wydechowych. Elektromechaniczne sterowanie układu nie wymaga ciśnienia magistrali olejowej w silniku co powoduje możliwość zastosowania rozwiązania w wielu nowoczesnych samochodach.

Firma Schaeffler zaprezentowała kolejną innowację związaną z elektrycznym mechanizmem sterowania koła zmiennych faz rozrządu (ECP). System ten dokonuje szybkich regulacji zmiany faz rozrządu w oparciu o prędkość i temperaturę oraz pozwala na optymalizację pracy układu, ponieważ silniki spalinowe w pojazdach hybrydowych muszą być uruchamiane ze znacznie większą częstotliwością niż w rozwiązaniu klasycznym. . Elektryczne sterowanie zmiennych faz rozrządu zapewnia, że proces uruchamiania odbywa się szybko, sprawnie i (co najważniejsze) przy niskim poziomie drgań.

Tagi: Schaeffler,

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 1

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 1
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony