W krakowskiej filii NordGlass odbyło się 20 czerwca spotkanie dla prasy. Organizatorzy przedstawili najnowszą politykę firmy. Nie zabrakło też pokazów wymiany szyb, napraw punktowych i hydrofobizacji.
Firma NordGlass dynamicznie rozwija franczyzowy koncept sprzedaży. Możliwość posiadania własnego punktu serwisowego pod szyldem NordGlass, współpraca z renomowanym producentem, który zapewnia specjalistyczne szkolenia techniczne i handlowe, dopływ klientów indywidualnych i korporacyjnych oraz specjalistyczny „know-how” – to tylko niektóre zalety kooperacji z marką dla franczyzobiorców z Polski.
- Firma NordGlass gwarantuje możliwość przystąpienia do sieci franczyzowej zarówno dużym punktom serwisowym, jak i lokalnym przedsiębiorcom – głównie z branży motoryzacyjnej, którzy chcą wzbogacić prowadzoną działalność o usługi wymiany i naprawy szyb samochodowych – wyjaśniała Katarzyna Skotnicka, Nordglass sp. z o.o. - Uzupełnienie dotychczasowej oferty jest dla nich szansą na większą dywersyfikację zakresu działań, zdobycie nowych klientów indywidualnych i korporacyjnych, a co za tym idzie – bardziej stabilny i rozwojowy biznes we współpracy z uznaną marką z branży motoryzacyjnej.
Wyspecjalizowany punkt serwisowy firmy NordGlass jest dla wielu przedsiębiorców szansą na intensywny rozwój i przynależność do największej ogólnopolskiej sieci serwisów szyb samochodowych. W ramach umowy franczyzowej partnerzy prowadzący filie pod szyldem NordGlass otrzymują pełne wsparcie ze strony Customer Care Center. Wypracowane standardy obsługi – zarówno klientów indywidualnych, jak i korporacji – przekazywane są franczyzobiorcom podczas dedykowanych szkoleń technicznych i handlowych.
Podczas spotkania prasowego prezentowano najnowsze technologie wymiany szyb, ich napraw, a także metodę hydrofobizacji. Po nałożeniu powłoki hydrofobowej przez specjalistów NordGlass uzyskujemy lepszą widoczność podczas prowadzenia samochodu, zwłaszcza w trudnych warunkach atmosferycznych lub w nocy. Woda samoczynnie spływa z powierzchni szyby, nie pozostawiając smug i zanieczyszczeń.
- Powłoka hydrofobowa zmniejsza aż o 70% podatność na zabrudzenia i poprawia ostrość widzenia, wygładzając powierzchnię szyby czołowej – mówił Grzegorz Wroński, trener techniczny w firmie NordGlass. - Dzięki temu o 60% zmniejsza się konieczność używania płynu do spryskiwaczy. Efekt „niewidocznej wycieraczki” jest widoczny już przy prędkości 60-70 km/h i charakteryzuje się swobodnym spływaniem wody, co ma zbawienny wpływ na widoczność. W okresie przymrozków zabieg przeprowadzany w serwisach NordGlass ułatwia również oczyszczanie zaszronionych szyb.
Komentarze (0)