Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Spotkanie PSWNCH

31 stycznia br. w Poznaniu odbyło się kolejne, już trzecie, spotkanie członków Polskiego Stowarzyszenia Warsztatów Naprawy Chłodnic. Spotkanie rozpoczęło się szkoleniem pt. “Nowoczesne metody zwiększania sprzedaży i świadczenia usług”. Jest to pierwsze od czasu powołania Stowarzyszenia szkolenie, którego celem było zwrócenie uwagi na różnice pomiędzy cechą a korzyścią z zakupu/sprzedaży produktu lub usługi. Po zakończeniu szkolenia Prezes Zarządu, Maciej Trochelepszy, przypomniał omówione opracowane na ostatnim spotkaniu członków zasady udzielania gwarancji i rozpatrywania ewentualnych reklamacji.

Od dnia 1 lutego br. w całej sieci członków Stowarzyszenia obowiązuje jednolity system udzielania gwarancji i rozpatrywania reklamacji. Każdy z członków został przeszkolony i otrzymał jednakowe druki gwarancyjne i reklamacyjne, charakteryzujące się znakiem logo PSWNCH. Ma to ogromne znaczenie dla klientów, którzy po dokonaniu naprawy lub wymianie chłodnicy stwierdzą w swoich pojazdach wystąpienie jakiejś “usterki”, wtedy mogą udać się do najbliższego warsztatu z sieci, gdzie bezzwłocznie zostaną obsłużeni. Dane wszystkich członków Stowarzyszenia zostały umieszczone na druku gwarancji.

Spotkanie zakończyło się uroczystą kolacją, podczas której każdemu członkowi wręczono Certyfikat przynależności do PSWNCH, na którym umieszczono również logo “Nowoczesnego Warsztatu” - patrona medialnego Stowarzyszenia.


Kontakt do Stowarzyszenia:
Barbara Gobis
tel. (058) 343 24 38 – Gdańsk
Maciej Trochelepszy
tel. (061) 861 48 77 – Poznań
www.chlodnice.pl
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony