Hella rozbudowuje zakres oferowanych rozwiązań dla klientów. W ślad za utworzeniem Działu Obsługi Klientów, poszerza się również paleta narzędzi, które mogą ułatwić klientom przeglądanie stanów magazynowych i zakupy. W oparciu o już działającą platformę internetową Hella Aftermarket Club, możliwe jest od teraz sprawdzanie dostępności produktów oferowanych przez Hella Polska on- -line.
Klienci otrzymują swoje hasło i link do witryny AMC, gdzie w łatwy i natychmiastowy sposób mogą uzyskać informację o tym, czy produkty są dostępne w ilościach, na jakie jest zapotrzebowanie. Do tej pory dostęp do AMC miały tylko centrale hurtowni motoryzacyjnych, obecnie możliwość sprawdzania dostępności będzie również możliwa dla ich filii.
Uzyskaną informację można wydrukować albo zapisać w formacie PDF. Podczas sprawdzania dostępności istnieje również możliwość przekierowania do katalogu Helli on-line, gdzie można otrzymać więcej informacji o wybranym produkcie (w tym m.in. zdjęcie).
Niekwestionowaną zaletą tego rozwiązania jest również fakt, że działa ono 24 godz./dobę przez 7 dni w tygodniu (część klientów Helli pracuje również w soboty).
Hella Polska Sp. z o.o. wprowadza kolejne udogodnienie dla klientów – sprawdzanie dostępności produktów on-line.
Komentarze (0)