
Nowoczesne rolnictwo wymaga niezawodnych i trwałych rozwiązań, które zapewniają maksymalną ochronę maszyn w każdych warunkach. Z myślą o potrzebach współczesnych gospodarstw zaprojektowana została kompleksowa gama środków smarnych TotalEnergies Agri.
Jak zapewnia producent, linia TotalEnergies Agri gwarantuje optymalną ochronę i sprawność, co przekłada się na dłuższą żywotność maszyn oraz lepsze wyniki pracy w gospodarstwie. Oferta obejmuje oleje silnikowe: wielofunkcyjne STOU
(silnikowo-przekładniowo-hydrauliczne), przekładniowe oraz wielofunkcyjne UTTO (przekładniowo-hydrauliczne). Tak szerokie portfolio pozwala użytkownikom na dobór odpowiednich produktów zarówno do najnowszych maszyn rolniczych, jak i starszych modeli, pokrywając potrzeby wymagającego rynku rolniczego.
TotalEnergies Dynatrans MPV – uniwersalny olej z grupy UTTO
Dynatrans MPV jest specjalnym olejem przekładniowo-hydraulicznym przeznaczonym do zastosowania w sprzęcie rolniczym i budowlanym. Przystosowany jest do smarowania układów przekładni z tzw. mokrymi sprzęgłami oraz hamulcami. Ponieważ należy do unikatowej grupy olejów UTTO, charakteryzuje się uniwersalnością. Tego typu środki smarne są niezwykle trudne w opracowaniu, gdyż łączą pozornie przeciwne cechy: z jednej strony redukują tarcie, a z drugiej zwiększają je. Wszystko zależy od powierzchni, na której się znajdują. Jedynie oleje UTTO spełniają wymagania nowoczesnych maszyn rolniczych, w których zastosowano wspólne smarowanie dla skrzyni biegów, przedniego i tylnego mostu, układu mokrych hamulców, windy hydraulicznej, zwolnic oraz przedniego i tylnego zespołu WOM.
Mineralny olej UTTO przeznaczony jest do smarowania skrzyni biegów (z/bez mokrego sprzęgła), układu hydraulicznego, tylnej osi (z mokrymi hamulcami, także celulozowymi) i w niektórych przypadkach osi przedniej. Odpowiedni do przekładni CVT, Powershift i skrzyń manualnych.
API: GL-4, specyfikacje/aprobaty: ZF: TE-ML 03E/05F/06P/17E/21F, GIMA: CMS M 1145/ 1143 VALTRA: G2-08, VOLVO: CE WB 101, spełnia wymagania: JD (J20C)
TotalEnergies Tractagri HDX 15W-40 – dłuższe okresy eksploatacji
Tractagri HDX 15W-40 to wielosezonowy olej silnikowy do silników wysokoprężnych w maszynach rolniczych, które pracują zarówno w typowych, jak i trudnych warunkach. Przeznaczony do jednostek wolnossących oraz turbodoładowanych. Odpowiedni do silników nowej generacji spełniających wymagania normy emisji spalin Europa Faza I, II lub IIIA (2006). TotalEnergies Tractagri HDX 15W-40 wspomaga osiągi silnika i zawiera dodatki, które redukują emisję spalin, co jest szczególnie istotne w kontekście rosnących wymogów ekologicznych. Dzięki doskonałym właściwościom czyszczącym, stabilnemu utrzymywaniu parametrów i odporności na utlenianie olej ten pozwala na dłuższe okresy eksploatacji, co wpływa na obniżenie kosztów.
ACEA E5/E7, API CI-4/SJ DEUTZ DQC III-10, CUMMINS 20077/78, CNH MAT 3507, JOHN DEERE JDQ 78A – poziom, CLAAS, PERKINS, MERCEDES-BENZ 228.3, CATERPILLAR ECF-1a/2
TotalEnergies Tractagri HDZ 10W-40 – znakomita jakość w trudnych warunkach
Tractagri HDZ 10W-40 opracowany został specjalnie do rolniczych silników wysokoprężnych, które realizują europejską normę Stage IV i amerykańską normę EPA Tier 4 Final lub niższą. Spełnia również najwyższe standardy ACEA E11 oraz API CK-4, a także szereg najnowszych homologacji producentów maszyn rolniczych.
Dzięki zastosowaniu technologii low saps (niskiej zawartość popiołu siarczanowego, fosforu i siarki) olej przeznaczony jest do najnowszych silników Diesla wyposażonych w systemy oczyszczania spalin, takie jak np. filtry cząstek stałych (DPF), ale też do wszystkich silników starszych generacji, niezależnie od marki oraz typu. To olej odpowiedni do nowoczesnych jednostek rolniczych stosowanych zarówno w kombajnach, jak i w ciągnikach. Doskonale sprawdza się w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Znakomicie chroni przed zużyciem oraz korozją, przedłużając żywotność silnika.
Charakteryzuje się stabilnością termiczną, zapewniając skuteczne smarowanie gorących części silnika podczas ciężkich i długich okresów pracy, nawet latem. Jego wysoka lepkość oraz dodatki przeciwzużyciowe zabezpieczają przed wysokim tarciem pomiędzy elementami silnika i wspomagają ewentualne rozcieńczenie oleju paliwem.
ACEA E7/E9/E11, API SN/CI-4/CI-4+/CJ-4/CK-4 CUMMINNS CES 20086, DEUTZ DQC III-18 LA, DTFR 15C100 (MB 228.31), MAN M 3775, VOLVO VDS-4.5, CNH MAT 3521 – poz., CNH MAT 3571 – poz., IVECO FPT TLS CK4/E9 – poz., JOHN DEERE JDQ 78X – poz., CAT ECF-1-a/ECF-2/ECF-3 – poz.
TotalEnergies Dynatrans LS 80W90 – olej do zadań specjalnych
Dynatrans LS to specjalistyczny olej przekładniowy, który został zaprojektowany dla maszyn rolniczych i budowlanych. Jest idealny do przekładni. Dzięki swoim właściwościom stosowany jest również w ciężkim sprzęcie budowlanym. Dynatrans LS idealnie nadaje się do mostów napędowych, zwolnic i mechanizmów różnicowych. Jest szczególnie zalecany do mechanizmów różnicowych z ograniczonym poślizgiem (LS) i osi z mechanizmem samoblokującym ciernym (LS), stosowanych w mostach w sprzęcie rolniczym, budowlanym i niektórych typach samochodów osobowych (4x4).
API: GL-5 LS, specyfikacje/aprobaty: MIL: 2105 D, ZF: TE-ML 05C/12C/21C, spełnia wymagania: Ford: M2C 104A
Komentarze (0)