Serwis przy stacji benzynowej? Czemu nie! W dobie zmian właścicielskich w sieciach stacji paliw, w tym natężonych działań w walce o klienta, właściciele stacji paliw powiększają ofertę swoich obiektów o usługi dodatkowe. Obecnie bar, sklep, motel są już standardem. Przybywa natomiast aptek, wypożyczalni DVD, jak również serwisów samochodowych. Dlatego do tej grupy przedsiębiorców z szeroką ofertą wychodzi kolejna edycja międzynarodowych targów “Stacja Paliw 2006”, która odbędzie się w dniach 10-12 maja. Targi organizowane przez Polską Izbą Paliw Płynnych to dla wielu przedsiębiorców możliwość wykorzystania koniunktury na wybrane produkty czy usługi. Taką dziedziną jest właśnie sektor autoserwisów. Ponadto, z racji rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości, ludzie poszukują pomysłów na otworzenie i prowadzenie działalności gospodarczych niekoniecznie związanych z branżą, w której obecnie operują. Nie wiedzą jednak, z kim i na jakich zasadach podjąć współpracę: w pojedynkę, na własną rękę? Czy też z firmą – patronem, która zagwarantuje im rzetelną i fachową obsługę w zakresie rozwiązań technicznych wraz z pakietem informacyjno-szkoleniowym. Gdzie i na jakich warunkach wyposażyć warsztat samochodowy? Czy serwis na trasie ma być tzw. full opcją, czy wystarczy punkt wymiany opon lub płynów chłodniczych? Między innymi dlatego, organizatorowi targów “Stacja Paliw 2006” zależy, aby pokazać różne możliwości przedsięwzięć gospodarczych, które uzupełnią lub wręcz wzbogacą prowadzoną dotychczas działalność. Dlatego “Stacja Paliw 2006” skupia cztery profile związane z infrastrukturą stacji paliw. Są to “Stacja paliw”, “Sklep i Bar Na stacji”, “Stacja Autogazu” oraz “Warsztat Na Stacji Paliw”.
Targi odbędą się w maju 2006 r., ale pomyśleć o rezerwacji stoiska należy już dziś – jest jeszcze możliwość wyboru miejsca i czas na negocjacje.
Więcej o targach “Stacja Paliw 2006” na www.paliwa.pl .
Komentarze (0)