Warto wiedzieć

miesiąc temu  14.10.2020, ~ Administrator   

Standardy jakości – czy w praktyce ma to sens?

Punkt Obsługi Klienta w Bosch Car Service Wysocki

Niezależnie od tego, czy prowadzisz mały czy duży serwis samochodowy, prędzej czy później zmierzysz się z oceną jakości świadczonych usług. Jak i po co ją weryfikować w warsztacie? Kiedy warto wprowadzić standaryzację procesów?

Jakość oferowanych usług jest jednym z kluczowych parametrów weryfikujących działalność warsztatu samochodowego. Od jej poziomu zależy, czy klienci będą powracali i go polecali, czy też nie. Warto więc zbadać procesy zachodzące w przedsiębiorstwie, poprawiając elementy, które do tej pory bagatelizowano.
Nie chodzi o badanie opinii klientów po wykonanej usłudze czy komentarzy zamieszczanych przy wizytówce firmy w internecie. Te elementy są ważne, jednak mogą zniekształcić faktyczną ocenę procesów zachodzących w warsztacie.
Chcąc sprawdzić poziom jakości oferowanych usług, należy przede wszystkim:

  • przeprowadzić...

    Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
    Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

GALERIA ZDJĘĆ

Wojciech Komorowski dział rozwoju koncepcji serwisowych
Bosch Car Service Golda

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 1

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 1
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony