Paliwa i oleje

ponad rok temu  23.10.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Statoil MaxWay Ultra E6 5W-30

Nowy olej Statoil MaxWay Ultra E6 5W-30 zapewnia ochronę silnika na takim samym poziomie, jak wiodące, wysokowydajne oleje silnikowe, zwiększając oszczędność paliwa. Oferuje on także przełomową ochronę za pomocą zrównoważonego systemu dodatków, który optymalizuje zarówno zużycie silnika, jak i ochronę układu oczyszczania spalin.

Koszty oleju napędowego
Koszty paliwa to największy jednostkowy koszt eksploatacji typowej europejskiej floty pojazdów użytkowych, który stanowi do 35% całkowitych kosztów rocznych. Olej MaxWay Ultra E6 5W-30 może pomóc je ograniczyć, obniżając zużycie paliwa nawet o 2% w europejskim transporcie dalekobieżnym (w stosunku do oleju SAE 15W-40).
Co dokładnie oznacza obniżenie zużycia paliwa o 2% dla europejskiej floty złożonej ze 100 ciężarówek?
- To o 115.000 EUR niższe wydatki na paliwo rocznie.
- Cała flota mogłaby przejechać rocznie dodatkowe 200.000 km.


We wszystkich warunkach klimatycznych
Olej MaxWay Ultra E6 5W-30 cechuje się doskonałą płynnością w wysokich i niskich temperaturach, potwierdzoną w kilku silnikowych testach pompowalności, nie wykazując tendencji do żelowania w niskich temperaturach sięgających -37°C. Olej ten spełnia wymogi obu specyfikacji ACEA E6 i ACEA E9. Na wykresie radarowym przedstawiono korzyści wynikające z dwóch klas jakości ACEA.
Sama specyfikacja ACEA E6 wykazuje ograniczoną wydajność w pewnych obszarach krytycznych. Dodanie specyfikacji ACEA E9 zapewnia zwiększoną ochronę przed korozją, zużyciem, kontrolę sadzy i utleniania, a także eliminuje problemy powodowane przez ekstremalne, gorące i zimne warunki klimatyczne. Tym samym produkt ten cechuje się potwierdzoną wydajnością i trwałością w nowoczesnych silnikach poddawanych dużym obciążeniom.

Ochrona układu oczyszczania spalin
Pewne elementy, takie jak popiół siarczanowy, fosfor i siarka (SAPS), mogą niszczyć układy oczyszczania spalin. Olej MaxWay Ultra E6 5W-30 został specjalnie opracowany, aby je chronić. Ponadto spełnia on najsurowsze europejskie wymagania OEM dla pojazdów wyposażonych w układy oczyszczania spalin.

Więcej na: www.statoil/lubricants

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony