
Grecki filozof Heraklit z Efezu powiedział, że „jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana”. Dlatego nie powinny nas dziwić również zmiany przepisów. I może nawet nie dziwią, choć mogą irytować lub przysporzyć kłopotów. Poniżej zwracamy uwagę na problem związany z wymogiem posiadania przez OSKP testera diagnostycznego zasilanego napięciem 24 V oraz przedstawiamy harmonogram wprowadzania nowych tachografów w transporcie międzynarodowym.
Nowy wymóg dla OSKP
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach wprowadziło obowiązek badania testerem złącza EOBD w pojazdach zasilanych napięciem 24 V.
Dotychczas na wyposażeniu OSKP, zgodnie z dotychczasowym rozporządzeniem o zakresie i sposobie...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.
Komentarze (0)