
W działalności usługowej warsztatów samochodowych istotną rolę odgrywa dostęp do informacji serwisowych. Od wielu lat niezależne warsztaty napotykały w tym obszarze na problemy. Zagadnienie to zostało również dostrzeżone przez producentów samochodów i niezależnych operatorów, którzy tworzą procedurę SERMI, czyli europejski system akredytacji dostępu do informacji związanych z naprawą i konserwacją pojazdów. Zagadnienie to opisują: Rafał Sosnowski – prezes STM oraz Marcin Barankiewicz – sekretarz generalny EGEA.
SERMI – rewolucja w dostępie do danych serwisowych pojazdów
W obliczu dynamicznych zmian technologicznych i rosnących wymagań dotyczących bezpieczeństwa SERMI (ang. Security-Related Repair and Maintenance Information) staje się kluczowym elementem funkcjonowania rynku motoryzacyjnego w Europie. Wdrażany sukcesywnie w krajach Unii Europejskiej, schemat ten...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.
Komentarze (0)