Paliwa i oleje

6 miesięcy temu  23.10.2023, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Światowe rynki gotowe na produkty z Polski

Orlen Oil od wielu lat jest liderem w produkcji olejów silnikowych i produktów smarnych dla przemysłu. W planach ma również współpracę zagraniczną, dlatego aktywnie uczestniczy w międzynarodowych wydarzeniach – targach Automechanika w Johannesburgu w Republice Południowej Afryki oraz Lubricant Expo Messe Essen w Niemczech.

Automechanika w Johannesburgu, której tegoroczna edycja odbyła się od 5 do 7 września, gromadzi ponad 200 wystawców oraz niemal 6000 odwiedzających. To istotne wydarzenie w świecie motoryzacji, które otwiera nowe perspektywy. Rynek afrykański stał się jeszcze bardziej strategiczny w kontekście połączenia z Lotos Oil. Powiązane firmy mają teraz większe moce produkcyjne, zwiększoną dystrybucję zagraniczną oraz doświadczenie kadry, co przyczynia się do umocnienia pozycji Orlen Oil. Marki Turdus, Agrol czy Lotos od kilku lat cieszą się uznaniem w północnej Afryce, a obecność na targach w Johannesburgu otwiera możliwości ekspansji na południe i centrum kontynentu. Mając na względzie, że produkty olejowe na bazach grupy syntetycznej zajmują obecnie dominującą pozycję na rynku europejskim, wypierając produkty o wyższych lepkościach, istotna jest dywersyfikacja sprzedaży produktów semisyntetycznych i mineralnych poza kontynent. Klimat Afryki, trudne warunki drogowe oraz flota samochodów poruszających się po lokalnych drogach sprawiają, że to dobry rynek dla smarowania silników samochodów osobowych, ciężarowych i rolniczych właśnie przy użyciu olejów mineralnych, które tworzone są z baz produkowanych w Rafinerii Płockiej i Gdańskiej.
Na stoisku Orlen Oil potencjalni klienci z regionu środkowej i południowej Afryki mogli zapoznać się z ofertą polskiego producenta, porozmawiać z ekspertami ze spółki o aspektach technicznych oraz poszerzyć swoją wiedzę w zakresie prawidłowego smarowania parku samochodowego i maszynowego. Spółka promowała wszystkie swoje marki, szczególny nacisk kładąc na: Max-Expert i Classic, które reprezentują grupę produktów dla samochodów osobowych, markę Ultor, która jest dedykowana branży transportu ciężkiego, oraz marki Agro i Turdus, stanowiące kluczową ofertę dla branży rolniczej.
Targi w Essen, znane jako Lubricant Expo Messe Essen (26-28 września), to największa wystawa i konferencja w Europie, łącząca dostawców środków smarnych z użytkownikami końcowymi, dlatego to obowiązkowy przystanek dla tysięcy inżynierów i specjalistów z branży.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony