Jak informuje producent, wystarczyło siedem miesięcy bieżącego roku fiskalnego, by wyniki ich sprzedaży znacznie przewyższyły ubiegłoroczne. Obecnie Denso zajmuje około 9% europejskiego rynku wtórnego świec zapłonowych.
Świece zapłonowe Twin Tip odznaczają się wydajnością wyższą od standardowych świec niklowych, a efektywnością zapłonu dorównują świecom irydowym. Wysunięte elektrody środkowa i masy o zmniejszonej średnicy (1,5 mm) – wykonane ze stopu niklu, chromu, krzemu i tytanu – przekładają się na wysoką zapłonność. Brak metali szlachetnych w konstrukcji wpływa m.in. na niższą cenę świec TT.
Podwyższona zapłonność świec TT oznacza stabilniejsze spalanie, a w efekcie również oszczędność paliwa i zmniejszenie emisji CO2. Przeprowadzone testy pokazują, że silnik ze świecami TT zużywa do 5% paliwa mniej niż silnik ze świecami standardowymi. Nie należy też zapominać o tym, że cieńsza elektroda środkowa generuje mocniejszą iskrę, co zapewnia rozruch samochodu nawet przy bardzo niekorzystnej, mroźnej pogodzie.
- Polscy kierowcy najczęściej sięgają po świece standardowe – ich sprzedaż na rynku wtórnym w Polsce wynosi około 90 procent – mówi Adam Barski, Sales Executive Poland Denso. - Wraz z pojawieniem się świec zapłonowych TT, klienci otrzymali możliwość korzystania z lepszego, bardziej wydajnego zamiennika w tej samej cenie. To w znacznej mierze tłumaczy popularność świec zapłonowych Twin Tip
Produkowane przez Denso świece zapłonowe TT przeznaczone są do najpopularniejszych samochodów europejskich, azjatyckich i amerykańskich, m.in. Alfa Romeo, Chevrolet, Citroen, Fiat, Ford, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Toyota czy Volkswagen. Pełną listę zastosowań oraz listę zamienników znaleźć można w katalogu świec zapłonowych i żarowych Denso 2012/2013, który można pobrać ze strony www.denso-am.pl.
Komentarze (0)