Lakiernictwo i blacharstwo

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Świetne narzędzie

Firma DML z Częstochowy, jako pierwsza w Polsce podpisała umowę uczestnictwa w programie 30-letniej gwarancji Sikkens. Rozmawiamy z panią Iwoną Denis, prezesem firmy DML.

- Co skłoniło firmę DML do przystąpienia do programu 30-letniej gwarancji Sikkens?
Strategią firmy jest jej rozwój i wzrost poprzez wewnętrzne doskonalenie organizacyjne i rozszerzenie rynku. Natomiast podstawową zasadą w przyjętej strategii jest zasada konkurowania jakością oferowanych produktów i świadczonych usług. Jest to strategia ofensywna, zakłada aktywne zdobywanie zaufania i lojalności klientów, i wymaga szczególnej dbałości o markę i wizerunek firmy. Dlatego 30-letnia gwarancja Sikkens to świetne narzędzie, dzięki któremu możemy jeszcze lepiej zadbać o naszych dotychczasowych klientów i skutecznie zdobywać nowych.




- Czy są już jakieś widoczne rezultaty?
Program został dopiero uruchomiony. Jest sporo pytań o 30-letnią gwarancję. Praktycznie każdy klient, który spojrzy na plakat 30-letniej gwarancji Sikkens, jest zainteresowany taką ofertą. Spodziewam się znacznego wzrostu zainteresowania, kiedy zacznie działać “poczta pantoflowa”.

- A czego się należy spodziewać w dłuższej perspektywie?
Stawiam znak równości pomiędzy 30-letnią gwarancją a najwyższą jakością naprawy. Uczestnictwo w tym programie uważam za krok w kierunku budowania wizerunku firmy: nowoczesnej, rzetelnej i należącej do prestiżowych, “topowych” warsztatów. Wewnętrzne zmiany jakościowe przedsiębiorstwa to poprawa funkcjonowania wszystkich jego elementów, które współpracując przyczyniają się do końcowego efektu, mierzonego liczbą sprzedanych samochodów i wykonanych usług, a w konsekwencji bilansem działalności.

- Jakie są dalsze plany jeśli chodzi o program 30-letniej gwarancji Sikkens?
Maksymalizowanie potencjału jaki ma ten program. Planujemy umieszczenie informacji o uczestnictwie w tym programie w prasie lokalnej i branżowej. Chcę także przejrzyście oznakować warsztat, by wszyscy mijający go potencjalni klienci nie mieli wątpliwości, że tu otrzymają 30-letnią gwarancję na naprawę powłoki lakierniczej.

- Dziękuję za rozmowę.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony