Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Szkolenia Forda dla rzeczoznawców

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przedstawicieli Towarzystw Ubezpieczeniowych, wyrażanym między innymi podczas „dni otwartych” Zakładów Napraw Nadwozi (odbyło ich się już 20 w różnych miasta Polski), Ford Polska wspólnie ze swoimi Dealerami uruchomił od października tego roku cykl bezpłatnych szkoleń technicznych dedykowanych właśnie dla rzeczoznawców firm ubezpieczeniowych. Dotychczas odbyły się trzy takie szkolenia i planowane są kolejne. Gospodarzem szkolenia w Rzeszowie była firma Res Motors, w Warszawie firma OMC Motors, zaś w Ostrołęce firma Oldar. Podstawowym celem organizowanych szkoleń jest przekazanie rzeczoznawcom samochodowym wiedzy technicznej związanej z naprawami powypadkowymi samochodów Ford ze szczególnym naciskiem na elementy specyficzne dla marki oraz prezentacja najnowocześniejszym metod naprawczych z zastosowaniem odpowiednich narzędzi i oprzyrządowania. Szkolenia prowadzone są przez szkoleniowców Forda, ale także przez zaproszonych fachowców z firm lakierniczych i blacharskich. Największym zainteresowaniem uczestników cieszą tematy związane z elementami bezpieczeństwa tj. układami poduszek powietrznych i napinaczy pasów bezpieczeństwa, nowoczesnymi technikami łączenia blach metodą lutospawania oraz elektronicznymi systemami pomiaru bryły nadwozia. Warto w tym miejscu zauważyć, że naprawy elementów metodą lutospawania (dużo mniej szkodliwą dla nadwozia pojazdu od tradycyjnego spawania) oraz używanie elektronicznych systemów pomiarowych bryły nadwozia przy naprawach elementów konstrukcyjnych pojazdów, to podstawowe standardy obowiązujące w sieci Autoryzowanych Zakładów Napraw Nadwozia Forda.
Oprócz części teoretycznej, szkolenie zawiera również część praktyczną, podczas której prezentowane są konkretne technologie napraw rzeczywistych uszkodzeń powstałych w kolizjach drogowych. Uczestnicy szkoleń mają też możliwość sprawdzenia własnych umiejętności, naprawiając wcześniej przygotowane przez instruktorów części treningowe. Z tej możliwości wielu uczestników szkoleń z dużym zaangażowaniem korzysta, a efekty ich pracy w komorach lakierniczych są bardzo pozytywne. Ostatnim etapem tego całodniowego szkolenia jest zawsze sesja pytań i odpowiedzi, których jest zazwyczaj bardzo dużo. Uczestnicy szkoleń również otrzymują bogaty zestaw materiałów szkoleniowych i technicznych, który na pewno pomoże im w codziennej, niełatwej pracy rzeczoznawczej.
Ford, organizując takie szkolenia, podkreśla, że w dziedzinie dotyczącej napraw powypadkowych Dealer Forda jak i Towarzystwo Ubezpieczeniowe obsługują tego samego klienta. Profesjonalna obsługa każdego klienta, bardzo wysoka jakość napraw oraz krótki czas likwidacji szkody komunikacyjnej leżą w obowiązkach każdej z firm. Przedmiotowe szkolenia, jak również ciągłe udoskonalanie współpracy pomiędzy firmami ubezpieczeniowymi i zakładami naprawczymi z pewnością podniosą ww. standardy, a kłopoty klienta związane z zaistniałą sytuacją będą zdecydowanie mniejsze.


B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony