Części i regeneracja

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Szkolenia otwarte

– ceny prawie jak w projektach EU

Motomarketing.pl przygotował bardzo atrakcyjną ofertę szkoleń otwartych dla serwisów samochodowych. Jest ona konkurencyjna w stosunku do cen szkoleń realizowanych w projektach unijnych. Szkolenia odbywać się będą w maju i czerwcu br.


Ta propozycja jest odpowiedzią na czasy spowolnienia gospodarczego i być może mniejsze zasoby finansowe firm na szkolenia. Motomarketing.pl proponuje zestaw najpotrzebniejszych szkoleń nietechnicznych dla serwisu samochodowego, które pomogą zarządzającym i pracownikom zarówno przetrwać cięższe czasy, jak i lepiej radzić sobie w normalnej sytuacji rynkowej. Można zapisać się na wszystkie szkolenia lub tylko na wybrane:

Rentowność warsztatu
W trudnym ekonomicznie okresie coraz większą wagę przykłada się do efektywności działania. Dla firm dealerskich warsztat mechaniczny jest nadzieją na przetrwanie okresu spadku sprzedaży samochodów. Warsztaty niezależne upatrują w tej sytuacji swojej szansy na pozyskanie nowych klientów. Dla jednych i drugich punktem wyjścia do analizy możliwości rozwojowych warsztatu jest określenie stanu bieżącego. Szkolenie dotyczące rentowności warsztatu pozwala uczestnikom poznać mechanizmy mające decydujący wpływ na obecny poziom funkcjonowania warsztatu oraz na ich podstawie wytyczyć konieczne kierunki działań na przyszłość. Szkolenie jest przeznaczone dla osób zarządzających serwisem, szefów warsztatu, właścicieli.

Marketing warsztatu samochodowego
Czy wszystkie marketingowe działania warsztatu naprawdę mają sens? Jakie działania są najskuteczniejsze, jak sobie radzić ze specyfiką usług serwisowych, żeby działać skuteczniej niż konkurencja? A dodatkowo w trudnym okresie, kiedy klienci dokładniej oglądają każdą złotówkę? Szkolenie jest przeznaczone dla osób zarządzających serwisem, szefów warsztatu, osób zajmujących się marketingiem, właścicieli.

Sprzedaż/komunikacja w serwisie
W firmie jest już klient, a on i jego pojazd mają pewne potrzeby. Jak więc najskuteczniej zachęcić kierowcę do zakupu produktów, usług, akcesoriów? Sprzedaż to najefektywniejsze narzędzie w dyspozycji warsztatu, ale nie wszyscy dobrze sobie z nim radzą. Szkolenie jest przeznaczone dla osób mających kontakt z klientem, sprzedających usługi i części.

Jak umiejętnie motywować personel warsztatu?
Pieniądze tak, ale nie tylko; jak przeciwdziałać upadkowi morale, a co za tym idzie, złej jakości pracy? Czy można skutecznie motywować pracowników, nie nadwyrężając przy tym portfela? Jak zapewnić sobie wierną załogę? Szkolenie jest przeznaczone dla osób zarządzających serwisem, szefów warsztatu, właścicieli.

Ceny szkoleń Motomarketing.pl są podobne, a niekiedy nawet niższe, niż trzeba dopłacać w potencjalnych szkoleniach organizowanych przy finansowaniu z funduszy unijnych. Jak możliwe jest oferowanie konkurencyjnych stawek? Wszyscy tną koszty i Motomarketing.pl chce wyjść naprzeciw potrzebom rynku. Oszczędza na czasie i różnego rodzaju kosztach zarządzania, organizacyjnych, rekrutacyjnych, ewaluacyjnych i promocyjnych projektu – a tego wszystkiego oczekują instytucje prowadzące konkursy w projektach współfinansowanych z UE. Jednak, aby szkolenia się odbyły, konieczne jest zorganizowanie kilku sesji; oznacza to, że musi znaleźć się odpowiednia liczba chętnych. Dodatkową zaletą tej propozycji jest to, że szkolenia są dostępne tu i teraz; a ile czasu zabrałoby przygotowanie, wygranie i rozpoczęcie realizacji projektu unijnego? Więcej na www.motomarketing.pl oraz info@motomarketing.pl.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony