Uczestników targów przyciągnęły nie tylko ogólnopolskie premiery samochodowe, prezentacje nowych produktów, usług oraz innowacyjnych rozwiązań, ale także panele konferencyjne i debaty. Podczas Fleet Market 2012 odbyły się dwie: pierwszą – zorganizowaną przez magazyn „Fleet”, poprowadził prezes Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR, Wojciech Drzewiecki, a temat wiodący dotyczył: „Optymalnego samochodu flotowego w polskich warunkach prawnych i ekonomicznych. Jaki jest i jak będzie się zmieniał w najbliższych latach”. Druga debata, zorganizowana pod egidą „Dziennika Gazety Prawnej”, skupiła się na problematyce podatkowej w kontekście tematu: „Fiskus w firmowym aucie, czyli czy da się zmienić system podatkowy tak, aby skorzystały na tym i firmy, i państwowy budżet?” (debatę poprowadził redaktor „Dziennika Gazety Prawnej”, Łukasz Bąk). Odbyły się także wykłady, w tym na temat podatku VAT od samochodów i paliwa oraz nowinek, które mogą wspomóc fleet managera w codziennej pracy.
W tym samym czasie w największej hali wystawienniczej Warszawskiego Centrum EXPO XXI odbywały się pokazy i premiery motoryzacyjne. W jednym miejscu zebrano ponad sto modeli pojazdów. Były zarówno samochody, które we flotach są już dobrze znane, jak i ogólnopolskie premiery: Opel Adam, nowy Golf, Škoda Rapid, Toyota Auris Kombi, nowe Renault Clio, Dacia Dokker i Sandero czy Citroën C-Elyssée i Peugeot 301. Do tego Subaru BRZ, Mercedes Citan, Ford Fiesta i B-Max, jak również najnowsze modele Kia, Hyundai, BMW, Audi i Chevrolet.
Oprócz koncernów samochodowych na targach można było spotkać także dostawców usług związanych z szeroko rozumianym zarządzaniem flotowym. Nowe karty paliwowe, usługi monitoringu, finansowe, felgi... Ciężko jest wskazać, co było bardziej, a co jeszcze bardziej ciekawe. Bo czy można porównać wrażenia z kina 5D PZU do rozmowy z Jackiem Czachorem i Markiem Dąbrowskim, motocyklistami Orlen Teamu? Albo pyszne sushi na stoisku VB Leasing z możliwością wygrania BMW na weekend? A atrakcji było dużo więcej!
Wzorem lat ubiegłych podczas tegorocznych targów magazyn „Fleet” wręczył certyfikaty udziału w Długodystansowym Teście Flotowym (DTF). W tym roku wyróżnienia otrzymały koncerny: General Motors Poland (Opel Astra), Mazda Motor Poland (Mazda 6), Peugeot Polska (Peugeot 208), Toyota Motor Poland (Toyota Avensis i Yaris), Suzuki Motor Poland (Suzuki Splash) oraz sieć myjni Robo Wash Center.
Przyznane zostały również nagrody Fleet Leader – tym razem nie za najwyższą sprzedaż samochodów czy najwyższe miejsce w rankingach, ale liderom innowacyjności.
Komentarze (0)