Warto wiedzieć

ponad rok temu  07.09.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 27 minut

Targi Inter Cars: Zestawienie nowości targowych
Strona 1 z 8

Już tylko dni dzielą nas od kolejnej edycji targów Inter Cars (18-20.09). Na 40 tys. m kw. powierzchni wystawienniczego Stadionu Narodowego w Warszawie swoje oferty prezentować będzie 170 wystawców.

Zestawienie wybranych nowości prezentujemy poniżej. Zachęcamy ponadto do zapoznania się z atrakcjami, które szykują dla nas organizatorzy (TUTAJ) oraz z planem targów (TUTAJ).

 

Airpress
Wolnoobrotowe sprężarki tłokowe Evert-K

image_gallery

Sprężarki Evert serii K to najwyższej klasy sprężarki tłokowe o wolnoobrotowym trybie pracy oraz ciśnieniu maksymalnym 15 barów. Powstały z myślą o zakładach, w których nie tylko jakość, ale i możliwość pracy przy wyższych ciśnieniach roboczych są najważniejsze.

Kompresory serii K pracują w trybie wolnoobrotowym, co gwarantuje ich niezwykła trwałość, a wydajny układ chłodzenia sprawia, że mogą one pracować w cyklu 24-godzinnym, w trybie 80 proc. do 20 proc. (48 min / 1 h – stosunek pracy do odpoczynku). Pompy sprężarkowe zastosowane w serii K to przemysłowe, o dwustopniowym sprężaniu bloki wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej, z najwyższej jakości podzespołów. Dodatkowo wyposażone są w dwie chłodnice: międzystopniową oraz wyjściową, co znacznie obniża temperaturę pracy.

Profesjonalne silniki elektryczne w serii K montowane są na suwnicach z łatwo dostępnym napinaczem pasków klinowych. W wersjach super sprężarki wyposażone są w rozruch gwiazda-trójkąt, co ułatwia start urządzenia oraz zmniejsza prąd rozruchowy.

Zbiorniki w sprężarkach Evert serii K wykonane są z grubościennych ścian zabezpieczonych przed korozją, dzięki czemu są trwałe. Przed opuszczeniem fabryki każda sprężarka serii K testowana jest w warunkach ciśnienia roboczego 20 barów, tak aby klient otrzymał w pełni sprawdzone i gotowe do najcięższych prac urządzenie.

Gwarancja na wszystkie podzespoły sprężarek serii K udzielana jest na 3 lata.

 

Asmet
Elementy układu wydechowego do Opla

image_gallery

Firma Asmet, polski producent układów wydechowych, rozszerzyła swoją ofertę o siedem nowych referencji. Nowości przeznaczone są do samochodów marki Opel, do modelu Combo produkowanego od 2001 roku z zamontowanym silnikiem benzynowym 1.4/1.6i oraz do modelu Vectra C i Signum z silnikami Diesla 1.9/2.0/2.2 CDTI oraz benzynowym 1.8i.

 

Axes System
CDIF/3

image_gallery

Na tegorocznych targach Inter Cars po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowane zostanie oprogramowanie CDIF/3 dla systemu Android, umożliwiające diagnozowanie samochodu za pomocą tabletu lub telefonu. Oprogramowanie dla systemów Windows oraz Android będzie rozwijane równolegle i publikowane w tym samym, dwumiesięcznym cyklu. Użytkownik CDIF/3 będzie mógł wybrać, z którego oprogramowania chce korzystać, a za niewielką dopłatą do abonamentu korzystać jednocześnie z obu wersji.

Kolejną nowością jest wzbogacenie systemu informacyjnego CDIF/3 o informacje techniczne, pochodzące od czołowego dostawcy danych – angielskiej firmy Autodata. Jeżeli podczas pracy potrzebujesz schematu elektrycznego konkretnego komponentu, położenia montażowego podzespołu, lokalizacji złącza diagnostycznego, danych serwisowych układów klimatyzacji lub wskazówek naprawy, to od teraz są one dostępne bezpośrednio w CDIF/3. Bogate zbiory danych to ponad 18 tys. modeli samochodów. Dzięki pojawiającym się co pół roku aktualizacjom, program poszerza swój zakres precyzyjnych informacji. CDIF/3 oferuje dostęp do bazy danych bez potrzeby łączenia się z internetem. Baza informacji technicznych będzie dostępna jako dodatkowo płatne rozszerzenie programu CDIF/3, niezależnie od posiadanego abonamentu CDIF/3. Będzie to jednocześnie jeden z najtańszych produktów oferujących wygodny dostęp do danych Autodata.

CDIF/3 zapowiada targowe promocje związane z wprowadzeniem nowych produktów do CDIF/3, o których będzie można się dowiedzieć więcej bezpośrednio na stoisku.

 

Brembo
Płyn hamulcowy Brembo Premium

image_gallery

Firma Brembo wprowadza na rynek Brembo Premium Brake Fluid – płyn hamulcowy o podwyższonej temperaturze wrzenia oraz niskiej lepkości. Temperatura wytworzona w wyniku tarcia klocka o tarczę może w ekstremalnych sytuacjach przenosić ciepło na cały układ hamulcowy, doprowadzając do wrzenia płynu hamulcowego. To z kolei prowadzi do powstania pęcherzy pary wodnej – w przeciwieństwie do gazu płyn jest nieściśliwy. Duża siła nacisku na pedał hamulca nie przekłada się na wystarczająco duże ciśnienie wytwarzane przez pompę hamulcową, a to powoduje, że tłoczek cylinderka niedostatecznie dociska klocek do tarczy.

Płyn hamulcowy Brembo dostępny jest w czterech wariantach:
- DOT 4 – zalecany do samochodów z ABS starego typu,
- DOT 4 LV (Low Viscosity) – płyn o bardzo niskiej lepkości zalecany do samochodów z najnowszymi elektronicznymi systemami poprawiającymi i ułatwiającymi hamowanie (ABS, ESP, ASR, TCS, EBD itd.),
- DOT 5.1 – z uwagi na swoją wysoką odporność na temperaturę zalecany do samochodów sportowych,
- LHM PSA – mineralny płyn przeznaczony do pojazdów, w których należy używać produktów zgodnie z normą PSA B71 2710, stosowany do układów hamulcowych, zawieszenia hydraulicznego oraz kierowniczego.

 

Cartec
Urządzenie rolkowe

image_gallery

Firma Cartec będzie promować na targach urządzenie rolkowe do kontroli działania hamulców w pojazdach o DMC do 3,5 t – typ BDE 2304 PC (wersja warsztatowa).

Tagi: Inter Cars, targi,

GALERIA ZDJĘĆ

Targi Inter Cars: Zestawienie nowości targowych
Targi Inter Cars: Zestawienie nowości targowych
Targi Inter Cars: Zestawienie nowości targowych
Targi Inter Cars: Zestawienie nowości targowych
Targi Inter Cars: Zestawienie nowości targowych
Targi Inter Cars: Zestawienie nowości targowych
Targi Inter Cars: Zestawienie nowości targowych
Targi Inter Cars: Zestawienie nowości targowych
Targi Inter Cars: Zestawienie nowości targowych
Targi Inter Cars: Zestawienie nowości targowych
Targi Inter Cars: Zestawienie nowości targowych
Targi Inter Cars: Zestawienie nowości targowych

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony