Firma LAUNCH Polska Sp. z o.o. z Bydgoszczy występowała na targach poznańskich po raz drugi. Ze względu na ustalony dwuletni cykl wystawienniczy, oczekiwania w stosunku do tej imprezy były dość znaczne. Czynne uczestnictwo w tak dużej imprezie targowej z całą pewnością jest trafną decyzją i okazją do zaprezentowania całości oferowanego przez nas asortymentu wyposażenia warsztatu. Z pewnością też klienci mieli możliwość porównania w jednej chwili i w jednym miejscu ofert wszystkich firm liczących się na rynku wyposażenia warsztatów, i to zarówno pod kątem jakości, jak i ceny, a nie da się ukryć, że plasujemy się już w ścisłej czołówce dostawców sprzętu warsztatowego, i co najważniejsze jest to zdanie znacznej większości klientów. Największym zainteresowaniem wśród wystawionych na targach produktów cieszyły się dwukolumnowe podnośniki elektrohydrauliczne (których cena zaczyna się od 8100 zł netto), czterokolumnowe (od 13 900 zł netto), urządzenie do czyszczenia i testowania wtryskiwaczy silników benzynowych (8900 zł netto) oraz, oczywiście, wizytówka firmy – tester diagnostyczny x-431 (12 000 zł netto). Ze względu na fakt, iż urządzenia te (podobnie jak pozostała część naszej oferty handlowej) mają wyjątkowo atrakcyjną cenę, cieszą się one od lat ogromnym zainteresowaniem klientów. Oceniając samą imprezę targową, warto zwrócić uwagę na fakt, że niestety targi poznańskie nie są już tą imprezą sprzed kilku lat. Z pewnością wpływ na taki stan rzeczy ma szeroko rozpowszechniony w warsztatach dostęp do internetu, a tym samym bieżący pogląd na aktualną ofertę firm z branży wyposażenia warsztatów. Drugim czynnikiem wpływającym na osłabienie pozycji targów poznańskich, jako lidera w sektorze targów motoryzacyjnych jest rosnąca z roku na rok liczba innych krajowych imprez targowych. W związku z tym, że obecnie na naszym rynku motoryzacyjnym istnieje ogromna konkurencja w tym zakresie produktów, sądzę, że liczące się na rynku firmy (a do takich z pewnością jest zaliczana firma LAUNCH Polska sp. z o.o.) muszą być obecne na tej, mimo wszystko jeszcze najważniejszej imprezie targowej w kraju.
mgr Andrzej Kowalewski – prezes firmy LAUNCH Polska Sp. z o.o.
Organizatorzy targów TTM – Poznań nazywają tę imprezę “wielką”. Cóż, biorąc pod uwagę całość powierzchni jaką dysponują albo choćby poprzednie edycje targów – to chyba lekka przesada. Wystawcy zajęli zaledwie 4 hale. Warto zauważyć, że rośnie liczba zagranicznych firm wystawienniczych. Najsilniejszą grupę stanowiła Turcja, Tajwan i Włochy.
Równocześnie z Targami Techniki Motoryzacyjnej odbyła się dwudniowa impreza – Poznańskie Spotkania Motoryzacyjne (wystawa samochodów). Dla miłośników motoryzacji była to nie lada gratka. Warto podkreślić wysokie kwalifikacje odwiedzających. Byli bardzo dobrze przygotowani, zadawali konkretne pytania. Firma GG Profits Sp. z o.o. nawiązała wiele kontaktów, które przyczynią się do poszerzenia sieci odbiorców. Mimo coraz mniejszej liczby wystawców uważam, że targi są nadal najlepszą inwestycją marketingową. Wywierają pozytywny wpływ na budowę kontaktów bezpośrednich i umacniają relacje partnerskie z klientami.
Małgorzata Kluch GG Profits Sp. z o.o.
Komentarze (0)