Części i regeneracja

ponad rok temu  23.08.2011, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Trend w odchudzaniu konstrukcji auta przejawia się także w systemie chłodzenia silnika. Jednocześnie osiąganie dużych mocy z małych jednostek napędowych wymaga wydajnego i sprawnego systemu chłodzenia. Wydajny a zarazem lekki układ chłodzenia jest nowym wyzwaniem dla producenta chłodnic. Wysoką wydajność oraz lekkość konstrukcji osiągnięto przez nowy system konstrukcyjny rdzenia chłodnicy – system „5 mm”.

Nissens wprowadza do oferty szeroką gamę chłodnic wykonywanych w nowej technologii 5 mm. Wymiar „5 mm” oznacza odległość pomiędzy rurkami w rdzeniu chłodnicy. Najpopularniejszy dotychczas system konstrukcyjny chłodnic charakteryzuje się odległością rurek 10 mm. Zatem chłodnica wykonana w nowym systemie ma aż dwukrotnie gęściej ułożone rurki w rdzeniu chłodnicy. Wszystkie referencje oferowane w nowej technologii wykonywane są w europejskich fabrykach Nissens.

Zastosowanie dwukrotnie gęstszego rdzenia chłodnicy niesie za sobą następujące zalety:

  • większa wydajność rdzenia chłodnicy,
  • mniejsza waga chłodnicy,
  • mniejsze wymiary gabarytowe.

Zgodnie z polityką „najszerszej oferty”, corocznie wprowadzana jest do produkcji szeroka gama nowości. Tym razem oferta poszerzona zostaje o linię produktów w technologii 5 mm. Linia ta w pełni pokrywa 35 numerów OE chłodnic cieczy spośród 44 modeli aut. System 5 mm zastosowany został w ofercie Nissens na wstępie do chłodnic popularnych nowych aut japońskich, tj. Toyota, Honda, Mazda, Suzuki, Mitsubishi. 

Wysokiej jakości chłodnice w systemie 5 mm, produkowane w europejskich fabrykach Nissens, stanowią doskonałą ofertę części zamiennych zgodnych z OE do nowej generacji aut japońskich.

www.nissens.com.pl

GALERIA ZDJĘĆ

Technologia 5 mm
Technologia 5 mm
Technologia 5 mm

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony