Firma E.M.M. istnieje na rynku polskim od niedawna. Proszę powiedzieć,
jak doszło do jej założenia?
E.M.M Polska rozpoczęła swoją działalność 15.03.2004, a jej powstanie ma związek ze zmianami polityki całej międzynarodowej grupy E.M.M. Holding B.V, w której skład wchodzi nasza firma.
Zachodzące zmiany to efekt wprowadzania w życie planów unowocześnienia systemu dystrybucji i sprzedaży produktów oraz dostosowania oferty do zmieniających się potrzeb rynku i klientów.
Monika Marzec, E.M.M. Polska Sp. z o.o.
Działacie w sektorze lakierniczym. Co zawiera Wasza oferta?
Celem działalności naszej firmy jest dystrybucja produktów Hamach i Colad.
Nasza oferta oparta jest na bogatym asortymencie proponowanym przez obydwie firmy, doskonałych rozwiązaniach technicznych, atrakcyjnej polityce cenowej i rabatowej, nowoczesnym systemie dystrybucji i sprzedaży, profesjonalnej obsłudze klientów.
Colad to kompletny pakiet praktycznych i niezbędnych środków pomocniczych: od sitek i kubków poprzez papier, folie, taśmy maskujące, papiery ścierne, środki chemiczne i produkty ochrony zdrowia, aż do sprzętu warsztatowego.
Hamach to niezbędne w każdym warsztacie urządzenia elektryczne i pneumatyczne, szlifierki, polerki, odsysacze pyłów szlifierskich, wysięgniki, prasy, destylarki, myjki, pistolety lakiernicze, promienniki podczerwieni, a także wiele produktów pomocniczych.
Oferta E.M.M to produkty najwyższej jakości, mające szerokie zastosowanie i proste w użyciu. Ich stosowanie gwarantuje oszczędność czasu, materiału i wysiłku, a co za tym idzie prowadzi do zmniejszenia i optymalizacji ponoszonych kosztów.
Na rynku jest duża konkurencja. Jakie kroki zamierzacie poczynić, aby zwrócić na siebie uwagę?
Nasze obecne działania zmierzają do stworzenia jak najlepszego systemu dystrybucji i sprzedaży, systemu opartego na sieci dystrybutorów zlokalizowanych na terenie całego kraju. Zdecydowanie chcielibyśmy, aby sposób współpracy z naszymi dystrybutorami był czymś odróżniającym nas od firm konkurencyjnych.
W związku z tym oferujemy atrakcyjne warunki handlowe, częste i interesujące akcje promocyjne, profesjonalną obsługę handlową oraz specjalistyczne doradztwo techniczne.
Naszym klientom gwarantujemy szeroki pakiet świadczeń dodatkowych, a przede wszystkim dużą ilość szkoleń zarówno produktowych, jak również szkoleń skierowanych dla handlowców i kadry kierowniczej firm współpracujących z nami.
Poza tym nasza oferta sama zwraca na siebie uwagę, zwłaszcza wśród klientów, którzy cenią sobie jakość produktów.
Jakie są plany firmy E.M.M. na ten rok?
Ten rok to przede wszystkim mocne zaakcentowanie naszej obecności na polskim rynku, stworzenie wizerunku firmy, zdobycie zaufania naszych partnerów oraz zapewnienie stabilizacji wszystkim naszym klientom.
Jednym z pierwszych i najważniejszych celów jest stworzenie sieci dystrybucji opartej na ścisłej i satysfakcjonującej dla nas i naszych dystrybutorów współpracy. Równocześnie zamierzamy przeprowadzać jak najwięcej pokazów i szkoleń tak, aby wszyscy mogli zapoznać się z naszą ofertą i znaleźć w niej coś dla siebie. Nie zapominamy również o dynamicznym rozwoju sprzedaży.
Dziękuję za rozmowę.
Komentarze (0)