Program szkoleń TexaEdu ma budowę modułową, co pozwala każdemu warsztatowi na wybór szkolenia odpowiadającego jego specyficznym oczekiwaniom. Nawet najlepsze urządzenia diagnostyczne są wykorzystywane w takim stopniu, na jaki pozwalają wiedza i doświadczenie mechanika czy diagnosty. Ich wydajność można podnieść poprzez udział w profesjonalnych programach szkolących i doszkalających specjalistów.
TexaEdu oferuje następujące moduły szkoleniowe:
• ADAS – Kalibracja kamer i radarów – uczestnik zapoznaje się m.in. z obecnie stosowanymi systemami wsparcia kierowcy i elementami wchodzącymi w ich skład. Poznaje procedury kalibracji i niezbędne oprzyrządowanie. Część praktyczna obejmuje przeprowadzenie diagnostyki i kalibracji radarów ACC na przykładzie pojazdów marek VW i Mazda.
• D1T – Techniki procedur diagnostycznych samochodów ciężarowych – uczestnik poznaje podstawowe systemy elektroniczne i obsługowe występujące w pojazdach ciężarowych oraz podstawy ich naprawy. Zaznajamia się z zasadami korzystania ze schematów elektrycznych i biuletynów technicznych z oprogramowania IDC5. Podczas części praktycznej poznaje podstawową charakterystykę diagnostyki m.in. EDC, PLD, common rail, ABS i EBS, systemów zawieszenia, skrzyń biegów itd.
• D3T – Procedury kalibracji i regulacji w pojazdach ciężarowych – po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił m.in. interpretować wyniki testów diagnostycznych w silnikach Iveco Cursor i Tector; pozna procedurę regulacji elektronicznych po wymianie komponentów, takich jak wtryskiwacze, pompa paliwa, elektroniczny osuszacz. Przeprowadzona zostanie interpretacja: klasyfikacji wtryskiwaczy, resetowania filtra osuszacza w volvo, wymiany APM w renault i inne.
• P5C – Podstawy diagnostyki samochodów osobowych – obejmują procedury autodiagnostyki i zasady działania sterowników elektronicznych oraz normy kontroli emisji spalin w samochodach osobowych. Omawiają praktyczne przykłady wykorzystania oprogramowania IDC5 Car (strony Błędy, Stany, Parametry, Aktywacje, Regulacje i Schematy Elektryczne) dotyczące Toyoty Yaris, Fiata Pandy i Fiata Cromy.
• G20 – Zaawansowane ustawienia układów hamulcowych w naczepach i przyczepach – omawia zasady funkcjonowania i strukturę takich układów jak EBS Wabco, EBS Knorr-Bremse i EBS Haldex stosowanych w naczepach, a także metody ich napraw. Zapoznaje ze strukturą systemu EBS, elektronicznym korektorem siły hamowania, modulatorem EBS, zaworem przekaźnikowym EBS i ABS itd. Część praktyczna obejmuje regulacje z zastosowaniem narzędzi diagnostycznych: przeniesienie konfiguracji, parametryzacja jednostki sterującej itp.
• G21 – Systemy selektywnej redukcji katalitycznej SCR/AdBlue – obejmuje wiedzę na temat różnych typów układów obecnych na rynku, udziela wskazówek na temat przeprowadzania ich diagnostyki. Zapoznaje z systemami oczyszczania spalin, podstawami funkcjonowania katalizatora SCR. Zajęcia praktyczne dotyczą diagnostyki układu AdBlue, szczegółowego omówienia testów i ustawień niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu AdBlue.
• S7 – Zasady działania i diagnostyka systemu hybrydowego marki Toyota – dostarcza wiedzy na temat poszczególnych typów pojazdów hybrydowych i różnic pomiędzy systemami Mild Hybrid i Full Hybrid. Pozwala nabyć kompetencje niezbędne do pracy z pojazdami hybrydowymi grupy Toyota. Opisuje komponenty, takie jak silnik MG1 i MG2, akumulatory HV, system ECB, funkcjonowanie silnika 1 NZ FXE i inne.
• D1A – Techniki procedur diagnostycznych maszyn rolniczych – obejmuje podstawy diagnostyki i autodiagnostyki systemów sterowanych elektronicznie
w pojazdach rolniczych. Dostarcza szeregu informacji z zakresu sterowania silnika, skrzyni biegów, podnośników, problematyki sieci CAN. Przedstawia sposoby kalibracji i regulacji skrzyń biegów, podnośników itp. Ćwiczenia praktyczne obejmują diagnostykę manualną i szeregową, wykonywaną na pojazdach marek New Holland i/lub John Deere.
Więcej
Szczegółowe informacje dotyczące zakresu i terminów szkoleń znaleźć można na www.texapoland.pl w zakładce „szkolenia”. Zgłoszenia można dokonać:
• wysyłając mail na adres: info.pl@texa.com,
• kontaktując się telefonicznie pod nr: 32 364 18 80,
• wypełniając zgłoszenie na: wwww.texapoland.pl.
Cennik:
ADAS – systemy ADAS – kalibracja kamer i radarów: 200 zł netto/osoba
D1T – techniki procedur diagnostycznych samochodów ciężarowych: 400 zł netto/osoba
D3T – procedury kalibracji i regulacji w pojazdach ciężarowych: 350 zł netto/osoba
P5C – podstawy diagnostyki samochodów osobowych: 300 zł netto/osoba
G20 – zaawansowane ustawienia układów hamulcowych w naczepach i przyczepach: 800 zł netto/osoba
G21 – systemy selektywnej redukcji katalitycznej SCR/AdBlue: 400 zł netto/osoba
S7 – zasady działania i diagnostyka systemu hybrydowego marki Toyota: 400 zł netto/osoba
D1A – techniki procedur diagnostycznych maszyn rolniczych: 600 zł netto/osoba
Texa Poland
ul. Brzezińska 52A, 41-404 Mysłowice, tel. 32 364 18 80
info.pl@texa.com, www.texapoland.pl
Komentarze (0)