Uczestnicy imprez mieli okazję zapoznać się z pracą kilkunastu produktów w kilku strefach tematycznych, np. montaż i wyważanie, klimatyzacja, geometria, diagnostyka, prostowanie felg czy pneumatyka. Ponieważ targowa formuła eventów spotkała się z pozytywnym odbiorem w ubiegłym roku, firma postanowiła kontynuować ją w roku bieżącym. Frekwencja dopisywała, zwłaszcza w Legnicy, Lublinie i Piotrkowie Trybunalskim, gdzie na spotkania przybyło ponad 200 osób.
- Pierwsze imprezy TIP-TOPOLU, które odbyły się 6-7 lat temu, miały formułę wykładów, podczas których eksperci prezentowali nowości produktowe z naszej oferty – tłumaczy Piotr Borucki, dyrektor programu oponiarskiego w TIP-TOPOLU. - Były to statyczne spotkania, a z perspektywy czasu można powiedzieć nawet, że dosyć nudne. Na sugestię klientów firma odeszła od formuły wykładów na rzecz imprezy targowej.
- Co widać po frekwencji, był to strzał w dziesiątkę – cieszy się Piotr Borucki. Ruch nie ustawał w żadnej z ośmiu stref. Mechanicy i właściciele warsztatów brali udział w pokazach maszyn nie tylko jako widzowie, ale i aktywni ich uczestnicy: podchodzili, zadawali pytania i wymieniali uwagi zarówno między sobą, jak i z ekspertami. Hitem tegorocznej trasy TIP-TOPOLU była prezentacja prawidłowej naprawy opony ciężarowej i osobowej wykonywana przez Ryszarda Marcinkowskiego. Liczne grono klientów skorzystało też z przygotowanych z okazji wrześniowej trasy ofert promocyjnych. Dużą popularnością cieszyły się również konkursy, które sprawdzały wiedzę i umiejętności praktyczne uczestników, a w których wygrać można było atrakcyjne nagrody.
Tekst i fot. Krzysztof Dulny
Prezentacja oferty maszyn i urządzeń, którą TIP-TOPOL przygotował dla swoich klientów na sezon jesienno-zimowy – taki był główny cel spotkań, które firma zorganizowała we wrześniu w jedenastu miastach Polski.
Komentarze (0)