
W ten sposób koncern zapewnia dodatkowe zabezpieczenie przed niespodziewanymi sytuacjami w firmie związanymi z flotą samochodów dostawczych. Gwarancją Mobilności na okres 36 miesięcy od daty zakupu bez limitu kilometrów są do końca roku objęte wszystkie nowe samochody z rodziny PROACE. A wszystko to w cenie auta.
Jak działa dodatkowa ochrona i pewność ciągłości pracy? Gdy dojdzie do awarii pojazdu, klient otrzyma samochód zastępczy o zbliżonej wielkości i konfiguracji bez ponoszenia dodatkowych kosztów do 14 dni w roku. Gwarancja dotyczy także samochodów po konwersji. Jeśli odpowiedni pojazd nie będzie dostępny w serwisie Toyoty, firma sfinansuje wynajem auta zastępczego do kwoty 300 zł dziennie, a w przypadku pojazdów z zabudową specjalistyczną Toyoty do 400 zł dziennie.
Co istotne, gdy klient wcześniej sam sfinansuje wynajem auta zastępczego, przysługuje mu zwrot kosztów. Gwarancja Mobilności jest ważna zarówno w Polsce, jak i w innych krajach Europy.
Obowiązki ubezpieczonego
Jest i kruczek. Otóż użytkujący pojazd zobowiązany jest do wykonywania przeglądów okresowych w Autoryzowanej Stacji Obsługi pojazdów marki Toyota, zgodnie z zaleceniami producenta Pojazdu, z tolerancją +/- 30 dni i (albo) +/- 1.500 kilometrów - w odniesieniu do pojazdów, dla których Ubezpieczający lub Ubezpieczony posiada książkę obsługową lub gwarancyjną (albo inny dokument określający harmonogram i zakres przeglądów zalecanych przez producenta pojazdu). Jest też zobligowany do wykonywania w Autoryzowanej Stacji Obsługi pojazdów marki Toyota wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem oleju oraz sprawdzania i ewentualnego uzupełniania oleju w układzie napędowym i kierowniczym zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu - w
Fot. Toyota
Komentarze (0)