Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Trójkąt bezpieczeństwa

Po raz pierwszy w Polsce przy współpracy czterech znaczących firm branży motoryzacyjnej powstał projekt, który w istotny sposób przyczyni się do zwiększenia bezpieczeństwa użytkowników pojazdów na polskich drogach.

Organizowaną w dniach 12.04.2004 – 12.06.2004 akcję “Trójkąt Bezpieczeństwa” przygotowano dla warsztatów samochodowych. Program skierowany jest do użytkowników samochodów. Głównym celem kampanii jest uświadomienie uczestnikom ruchu istotności kontroli stanu technicznego amortyzatorów, klocków hamulcowych i opon. Organizatorami projektu są: ogólnopolski dystrybutor części zamiennych AD Polska, producent markowych amortyzatorów MONROE – Tenneco Automotive, koncern Goodyear (opony FULDA) oraz światowy dostawca elementów układów hamulcowych LUCAS.
2000 punktów obsługi pojazdów wytypowanych przez AD Polska, posługując się charakterystycznym logo “Trójkąt Bezpieczeństwa”, dokonywać będzie darmowych przeglądów trzech wspom-nianych powyżej, ściśle powiązanych ze sobą elementów pojazdu.

Przede wszystkim bezpieczeństwo
Trójkąt Bezpieczeństwa to system części połączonych ze sobą w ten sposób, że wystarczy jeden zużyty komponent, aby zachwiać bezpieczeństwo hamowania, kierowania czy stabilności samochodu. Większość użytkowników nie zdaje sobie sprawy, jak istotną rolę odgrywa sprawny amortyzator, stała kontrola układu hamulcowego oraz dobre i niezużyte ogumienie. Nie wszyscy wiedzą, iż przy zużytym jednym amortyzatorze, droga hamowania wydłuża się aż o 2 metry i to przy prędkości zaledwie 50 km/h. Nie pamiętamy również o 8% zużyciu opon po 10 000 km podróży z niesprawnym amortyzatorem. Niejednokrotnie są to detale, od których zależy zdrowie i życie uczestników ruchu.

Duże oszczędności
Ograniczona w czasie oferta pozwala na zakup amortyzatorów Monroe wraz
z kuponem Trójkąt Bezpieczeństwa. Przy zakupie amortyzatorów Monroe Reflex lub Monroe Sensa-Trac i po wysłaniu formularza użytkownicy samochodów otrzymają Certyfikat Bezpieczeństwa uprawniający do zniżki 100 lub 250 zł przy następnym zakupie dokonanym w tym samym punkcie motoryzacyjnym. Użytkownik pojazdu może zrealizować kupon promocyjny na dowolny produkt z gamy produktów marki MONROE, FULDA oraz LUCAS.
Chociaż akcja trwa dwa miesiące, realizacja kuponów może nastąpić do 31 grudnia 2004 roku.

Więcej informacji:
AD Polska
Al. Jana Pawła II 11a,
39 – 200 Dębica
Tel. (014) 680 88 53
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony