Paliwa i oleje

6 miesięcy temu  23.10.2023, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Trzy nowe kategorie olejów

Ultra, Modern i Legend to trzy nowe kategorie olejów silnikowych Mobil Delvac dostępne w polskiej sieci sprzedaży.

Zmiany w nazewnictwie produktów Mobil Delvac – marki o blisko 100-letniej tradycji – mają pomóc w jeszcze lepszym dopasowaniu produktu smarnego do potrzeb poszczególnych grup klientów. Niezależnie czy są nimi właściciele flot pojazdów ciężarowych, maszyn rolniczych czy innych pojazdów do zastosowań komercyjnych.
Wraz z nowym nazewnictwem pojawiły się nowe etykiety olejów Mobil Delvac. To co pozostało niezmienne, to właściwości i potencjalne korzyści dla klientów – ta sama formulacja, doskonała wydajność, szeroki wachlarz aprobat OEM. Ogłoszone zmiany nie mają wpływu na cennik olejów Mobil Delvac Ultra, Modern i Legend.
– Od prawie 100 lat Mobil Delvac odpowiada na potrzeby właścicieli pojazdów użytkowych. Dlatego cieszymy się, że możemy zaproponować naszym klientom odświeżone portfolio marki Mobil Delvac. Niezależnie od tego, czy firma posiada starsze pojazdy, czy najnowszy sprzęt, Mobil Delvac Ultra, Modern i Legend ułatwiają wybór właściwego produktu – zaznacza Conor Wilkinson, Europe, Africa & Middle East commercial brand manager, ExxonMobil.
Wprowadzając nową architekturę marki Mobil Delvac, ExxonMobil połączył nowe kategorie olejów silnikowych Ultra, Modern i Legend z potrzebami właścicieli różnych grup pojazdów:
    Mobil Delvac Ultra są przeznaczone do silników najnowszej generacji, wymagających najwyższej ochrony i maksymalnej wydajności.
    Mobil Delvac Modern to oleje opracowane z myślą o pojazdach wprowadzonych do eksploatacji w ciągu minionej dekady, wymagających zaawansowanej ochrony silnika i jego osprzętu.
    Mobil Delvac Legend to z kolei kategoria olejów dedykowanych starszym silnikom. Skierowana jest do właścicieli kilkunastoletnich i starszych pojazdów, oczekujących wysokiej ochrony od renomowanej marki.

– Najnowsze zmiany w architekturze marki są dowodem naszego ciągłego inwestowania w rozwój produktów i traktowania olejów silnikowych Mobil Delvac jako wartości dodanej dla firm, których priorytetem jest utrzymanie biznesu w ruchu – podkreśla Nicole Brombin, Europe and Turkey Field marketing manager, ExxonMobil.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony