
Firmy 3M i Axalta ogłosiły rozpoczęcie współpracy nad cyklem szkoleń dla branży napraw lakierniczych. Program obejmie pięć modułów, które mają w praktyczny sposób pomóc lakiernikom i serwisantom doskonalić najlepsze praktyki, a także wspierać wzrost dochodów firmy.
Jak czytamy w materiałach prasowych, nagrania nie promują konkretnych marek produktów lakierniczych – ich zadaniem jest wyznaczenie nowych standardów w obszarze rozwoju zawodowego i dzielenia się wiedzą.
Pierwsze trzy moduły, których premiera zaplanowana została na 2 grudnia br., dotyczą optymalizacji procesów, wydajności oraz jakości napraw lakierniczych. Filmy będą dostępne na platformach 3M Collision Repair Academy i Axalta Academy, zostaną też umieszczone na kontach społecznościowych obu firm. Publikacja pozostałych dwóch modułów – dotyczących bezpieczeństwa i zrównoważonego rozwoju – zaplanowana jest na rok 2025.
W branży napraw lakierniczych trwa burzliwy okres zmian, a jedną z jego oznak jest deficyt wykwalifikowanych pracowników. Stąd decyzja 3M i Axalty o współpracy na rzecz ciągłego rozwoju umiejętności lakierników. Nagrania szkoleniowe powstają w oparciu o kompetencje i rozległe doświadczenie firm w zakresie technologii, lakiernictwa czy rozwiązań szkoleniowych. Mają one uczyć najlepszych praktyk branżowych w angażujący, praktyczny i przejrzysty sposób, który ułatwi serwisom wdrożenie nabytej wiedzy w codziennej pracy.
Wszystkie moduły szkoleniowe będą dostępne w językach: angielskim, francuskim, hiszpańskim, holenderskim, niemieckim, polskim i włoskim.
Komentarze (0)