UFI Filters, światowy lider w technologii filtrowania płynów, przedstawił na targach Automechanika we Frankfurcie swoje osiągnięcia w roli kluczowego dostawcy dla najważniejszych światowych producentów oraz wynikające z tego korzyści dla gam produktów aftermarketowych marek UFI i Sofima.
Na stoisku, którego design nawiązywał kształtem do fałdów filtra, uwagę przykuwały technologie opracowane przez UFI Filters dla kilku najważniejszych światowych producentów. W dziewięciu szklanych, eleganckich gablotach eksponowanych było kilka przykładów produktów wybranych spośród szerokiej gamy: filtry powietrza, paliwa, oleju silnikowego i kabinowe – do stosowania w pojazdach lekkich i ciężkich.
UFI Filters zwraca uwagę na dwa innowacyjne moduły filtrujące, opracowane dla nowego Alfa Romeo Giulia: moduł oleju wyposażony w wymiennik ciepła, zoptymalizowany w celu zredukowania masy oraz moduł oleju napędowego wykonany z materiału filtracyjnego DFM (Deep Filtration Media). Pokazywane były też: moduł oleju high-performance do silnika monoturbo Maserati z tylnym napędem, złożony z dwóch zmontowanych bloków aluminiowych odlewanych ciśnieniowo oraz filtr oleju napędowego do nowego crossover Nissan-Renault Qashqai.
W strefie stoiska, gdzie eksponowane były produkty, uwagę zwracały dwa obszary współpracy, potwierdzającej zaawansowaną technologię i niezawodność podzespołów filtrujących UFI: z firmą Hyundai – poprzez ekspozycję modułów oleju napędowego obecnych w całej produkcji w Europie oraz z Volvo – poprzez moduły oleju produkowane do wszystkich układów napędowych marki.
Dalszym elementem prezentacji konkretnego know-how UFI Filters w zakresie oryginalnego wyposażenia, jest nowy 3-litrowy silnik BMW, do którego firma produkuje moduły filtracji oleju, zarówno do wersji benzynowej, jak i diesel oraz silnik Ferrari F1 – dowód ponad 30-letniego doświadczenia w wyścigach samochodowych na najwyższym poziomie.
Specjalne miejsce przeznaczono dla kompletnego modułu Gen 2 Plus UFI Filters – ważnej innowacji w obszarze rozwiązań dotyczących filtracji w silnikach diesla, zaprojektowanego by spełnić rosnące wymagania w zakresie separacji wody w silnikach z układem common rail spełniających normę Euro 6.
Frankfurt jest także okazją do odsłonięcia nowego sloganu firmowego UFI Filters: Chosen by the Best, podkreślającego długotrwałą współpracę firmy z czołowymi światowymi producentami. W przyszłości hasło to będzie używane w całej komunikacji firmy. Wyraźne jest także silne powiązanie ze światem aftermarketu: stand utrzymany jest w tonacji błękitu i czerwieni – kolorach wyróżniających marki UFI i Sofima na rynku części zamiennych.
Luca Betti, UFI Group Aftermarket Business Unit Director, mówi: - Jesteśmy dumni, że przy okazji tak ważnego wydarzenia możemy przedstawić światową premierę innowacyjnego modułu diesel Gen 2 Plus oraz liczne technologie filtrowania opracowane przez UFI Filters z przeznaczeniem na rynek OE. Poprzez prezentowanie podzespołów wykonanych dla kilku największych światowych producentów samochodowych, chcemy pokazać nasze ogromne doświadczenie zdobyte w obszarze oryginalnego wyposażenia. Jest to gwarancja jakości
i niezawodności naszych produktów, zarówno na rynku OE, jak i aftermarketu, czysta korzyść dla
klientów marek UFI i Sofima.
Komentarze (0)