Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

UFI FILTERS w Polsce

Włoski producent filtrów chce zawojować polski rynek. Jakie ma ku temu referencje? Firma z Italii szczyci się roczną sprzedażą na poziomie 30 milionów filtrów rocznie, a także faktem dostarczania swoich produktów na pierwszy montaż dla około 40 producentów samochodów. W naszym kraju UFI zamierza intensywnie walczyć o udziały w rynku aftermarket. W tym celu przedstawiciele włoskiej firmy zorganizowali 4 marca br. w Warszawie spotkanie, na którym zaprezentowano plany rozwoju sieci dystrybucji oraz cele, jakie chcą osiągnąć. Osobą odpowiedzialną za całokształt przedsięwzięcia w Polsce jest Tomasz Latosi.
- Chcemy zaznaczyć swoją obecność na krajowym rynku, a docelowo odgrywać wiodącą pozycję w aftermarket. Polski rynek ciągle się rozwija, jest bardzo chłonny i wierzymy w sukces – mówi Tomasz Latosi. Narzędziem jakie ma posłużyć do realizacji tych bardzo ambitnych zadań będzie szeroki asortyment produktów marek UFI oraz SOFIMA, w pełni odpowiadający zapotrzebowaniom rynku.



Podczas spotkania podkreślano wzrost jakości produktów dostępnych na rynku aftermarket w ostatnich latach oraz znaczenie jakie ma zrównanie proporcji pomiędzy rozsądnymi cenami a jakością. Ważna będzie również dostępność obu marek dla klientów.
- Sieć dystrybucji będzie systematycznie rozwijana, aby klient miał łatwy dostęp do naszych produktów - kontynuuje Latosi. Nowy gracz na rynku na pewno zaostrzy nieco konkurencję, a ta powinna wyjść na dobre klientom.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony