Części i regeneracja

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Układy  hamulcowe  Delphi
Delphi pozostaje liderem wśród firm wprowadzających jako pierwsze części na rynek dla nowych modeli samochodów. Firma wykorzystuje najnowsze rozwiązania inżynieryjne i najnowsze technologie stosowane w produkcji wyposażenia fabrycznego.

 

Firma Delphi Automotive poszerza swoją ofertę artykułów przeznaczonych na niezależny rynek części zamiennych, koncentrując się na nowych technologiach, włączając w to samochody hybrydowe, elektryczne oraz samochody z silnikami Diesla i silnikami benzynowymi. Jednym z elementów potwierdzających zaangażowanie Delphi w zapewnienie bezpieczeństwa krytycznych elementów samochodu jest oferta tarcz i klocków hamulcowych, odpowiadających jakością wyposażeniu fabrycznemu, która jest dostępna dla niezależnego rynku części zamiennych już w 6 miesięcy od wprowadzenia do sprzedaży nowego modelu samochodu. Do oferowanych 260 nowych numerów części, w czwartym kwartale wprowadzono do sprzedaży dalszych 150. Klocki, tarcze, szczęki, przewody, elementy hydrauliczne, czujniki ABS i akcesoria – wiele z nich wprowadzonych przez Delphi jako pierwsza oferta – są przeznaczone do popularnych marek, takich jak Citroën DS3, Nissan Juke, Kia Venga, Chevrolet Spark czy Hyundai i20. 

- Nasza polityka wprowadzania, jako pierwsza firma na świecie, części zamiennych do nowych modeli współgra z wprowadzaniem na rynek nowych modeli samochodów, między innymi samochodów elektrycznych i hybrydowych – stwierdził Gaël Escribe, wiceprezes niezależnego rynku części zamiennych Delphi Product & Service Solutions, na Europę, Bliski Wschód i Afrykę. - Mając ponad 100 lat doświadczenia we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań, nadal angażujemy się w dostarczanie na niezależny rynek części zamiennych, odpowiadających jakością wyposażeniu fabrycznemu. Wyposażenie fabryczne to nasze DNA – nie tylko dostarczamy produkty w chwili, kiedy samochód jest produkowany, ale także przez cały okres jego użytkowania.

Wszystkie produkty Delphi przechodzą przez rygorystyczny proces opracowywania i testów. Od samego początku Delphi opracowuje produkty, które są zgodne z procesami weryfikacji (PPV) i akceptacji (PPAP) komponentów. PPV potwierdza, że wyprodukowana część będzie działać dokładnie w taki sam sposób jak prototyp, według którego została wyprodukowana, a PPAP gwarantuje, że wszystkie części spełniają wymagania określone dla próbek inżynierskich.

Dodatkowe testy laboratoryjne obejmują badanie gęstości, odporności na ścinanie, ściskanie, ściskanie na gorąco, odprowadzanie ciepła i badanie rozszerzalności termicznej. Klocki hamulcowe Delphi podlegają również zewnętrznym testom, wykonywanym zgodnie z europejską normą AK Master, testom Auto Motor i Sport (AMS), badaniu generowanego hałasu, testom alpejskim, testowi w wysokich prędkościach na autostradzie oraz testom FMVSS i pełnemu testowi Ameca (tak, by spełnić również amerykańskie wymagania do badania części). Zgodnie z prawodawstwem europejskim, klocki Delphi spełniają wymagania normy ECE R90. 

Czujniki ABS Delphi przechodzą rygorystyczne badania, między innymi są poddawane działaniu temperatury od 175°C do -40°C oraz testom zmęczeniowym i wytrzymałościowym, przeprowadzanym we mgle solnej. Podczas testowania czujniki są poddawane działaniu oleju silnikowego, płynu hamulcowego, płynu chłodzącego i detergentów używanych do mycia samochodów – tak by zapewnić, że w przypadku kontaktu nie wystąpią niepożądane reakcje. Wszystkie połączenia terminali są pokrywane nierdzewnymi metalami, tak by zapobiec korozji, a prowadnice kabli w cewkach magnetycznych i złącza zostały tak zaprojektowane, aby sygnał dostarczany przez nie do ECU odpowiadał jakością sygnałowi dostarczanemu przez komponenty montowane fabrycznie. Czujniki ABS Delphi są objęte 2-letnią gwarancją.

Kompletna oferta produktów Delphi jest dostępna w katalogu Tecdoc, dla którego firma jest dostawcą danych kategorii „A”. Wszystkie części zostały również uwzględnione w katalogu elementów układu hamulcowego Delphi. 

 

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony