Części i regeneracja

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Urządzenie do obsługi klimatyzacji
Wraz z rozwojem technologii rosną nasze oczekiwania względem komfortu życia, a samochód stał się niezbędnym narzędziem pracy prawie każdego handlowca, pełniąc funkcję mobilnego biura. Tym samym wyposażenie w klimatyzację staje się standardem niemalże każdego auta flotowego. Urządzeniu temu nie poświęca się szczególnej uwagi w trakcie eksploatacji, a zdecydowanie ma wpływ na stan naszego zdrowia. Wielu z nas, dopiero w momencie uszkodzenia lub złego funkcjonowania, decyduje się na poddanie jej badaniom diagnostycznym, czyszczeniu czy naprawie. Wówczas chcemy, by czynność ta została wykonana szybko i sprawnie.

Firma SNA Europe – Poland wprowadziła na rynek automatyczne i półautomatyczne urządzenie do obsługi klimatyzacji. Automatyczna: Blueartic-APR z możliwością wydruku i półautomatyczna Blueartic-SM zostały zaprojektowane z myślą o tym, by w jednym momencie można było kontrolować podstawowe elementy oraz skrócić czas pracy. Wszystkie zawory i manometry zostały umieszczone na przedniej stronie urządzenia. Pompę próżniową cechuje wysoka wydajności (115 l/ min), próżnia 0.1, a sygnał akustyczny informuje o zbliżającym się zakończeniu etapu próżni, które następuje automatycznie. Szybki przebieg całej operacji, dzięki podgrzewanemu zbiornikowi (12 kg pojemności) na czynnik chłodniczy, długie 3-metrowe przewody połączeniowe zapewniają wygodną pracę.



Bardzo zwarty z olejem czynnik obniżający temperaturę daje zalety w postaci: znacznie szybszego odzysku w bardzo krótkim czasie, zwiększa zabezpieczenie wycieku dzięki dodatkowej funkcji aplikowania barwnika do systemu, w wyniku czego możemy szybko znaleźć miejsce przecieku. Nie tylko zwiększa to wiarygodność urządzenia, ale powoduje, że nie jest konieczne wzywanie pomocy technicznej. Urządzenie umożliwia łatwy montaż oraz dostęp do zaworów i czujników, które są zlokalizowane w górnym poziomie dystrybutora. Urządzenia zostały wyposażone w manometr do mierzenia ciśnienia w butli oraz cyfrowy termometr, aby nie doprowadzić do zatoru stacji kompresora i tymczasowej przerwy w pracy.



Zawarty podwójny system filtrujący (osuszaczy) w znacznym stopniu ogranicza powstawanie zanieczyszczeń oraz wilgotności w butli, co eliminuje możliwość powstawania korozji wewnętrznych części. Dzięki wskaźnikowi wilgotności możliwa jest kontrola operacji systemu filtracji. Automatyczny serwis alarmowy przypomina użytkownikowi, aby filtry do ponownego użytku odłożyć na miejsce. Oprogramowanie posiada bardzo dużą bazę danych aut, wliczając w to markę producenta, model, rodzaj silnika, rok produkcji itp. Dzięki temu mechanik może przystąpić do pracy, bez sprawdzania instrukcji. Czytelny panel sterowania posiada wyświetlacz LCD z komendami w języku polskim. Istnieje możliwość aktualizacji oprogramowania poprzez łącze RS232. System pakowania zapewnia najmniej awaryjny proces przewozu urządzenia, dodatkowo wyposażony w pokrowiec, zabezpiecza maszynę w trakcie, gdy nie jest używana. Urządzenie jest automatyczne, ogranicza czynności mechanika do niezbędnego minimum, przyśpieszając proces serwisu.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony