Wydarzenia

ponad rok temu  08.11.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Usterki w samochodach Renault i Mitsubishi. Producenci wzywają do serwisów

Renault Polska poinformowało, że w niektórych samochodach marki RENAULT, modele: SCENIC III oraz TALISMAN, wyprodukowanych w fabryce w Douai (Francja) od początku produkcji do 25.05.2016 r., istnieje możliwość niedostatecznego dokręcenia śrub mocujących prowadnice foteli przednich.

W przypadku gwałtownego hamowania lub zderzenia istnieje ryzyko przesunięcia się foteli przednich lewego i/lub prawego, z powodu odkręcenia się lub zerwania śrub mocujących. Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną powiadomieni listami poleconymi o możliwości wystąpienia usterki oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów w celu kontroli i ewentualnej naprawy. Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Renault Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Marynarska 13, 02-674 Warszawa; tel.: 800 900 803; e-mail: kontakt.klient@renault.com.pl).

Natomiast MMC Car Poland powiadomił, że w niektórych samochodach marki Mitsubishi L200 (KA0T/KB0T) MY2007-2015, zastosowano poduszki powietrzne kierowcy wyprodukowane przez firmę Takata, co do których stwierdzono wcześniej problemy z prawidłowym funkcjonowaniem (m.in. przyczyną występowania usterki jest wpływ wilgotnego środowiska na generatory gazu).

Właściciele samochodów zostaną poinformowani o konieczności zgłoszenia się do serwisu w celu weryfikacji i ewentualnej wymiany generatorów gazu poduszek powietrznych kierowcy na nowe. Informacji związanych z kampanią serwisową udziela MMC Car Poland Sp. z o.o. (adres: ul. 17 Stycznia 45A, 02-146 Warszawa, tel. 22 46 31 920 / faks: 22 46 31 801).

O obu akcjach serwisowych poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony