Części i regeneracja

ponad rok temu  08.11.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Uszkodzony wtryskiwacz? Masz trzy możliwości

Wymagania dotyczące norm emisji spalin ciągle rosną. Klienci żądają mniejszego zużycia paliwa oraz dłuższych interwałów obsługowych pojazdu, co oznacza, że wtryskiwacze układów common rail stają się elementami coraz bardziej wyrafinowanymi.

Aby to osiągnąć, nieodzowne jest stosowanie wysokich standardów i zwiększenie dokładności wykonania, a to z kolei skutkuje podniesieniem cen części zamiennych. W konsekwencji w przypadku starzenia się pojazdu i utraty jego wartości koszt naprawy staje się nieproporcjonalnie wysoki w stosunku do jego wartości.
Aby zapewnić odpowiednie rozwiązanie dla każdego właściciela samochodu, Delphi oferuje trzy możliwości rozwiązania problemu uszkodzonych wtryskiwaczy: wymiana na nowy, fabryczna regeneracja oraz naprawa w autoryzowanym warsztacie DDC.
Systemy paliwowe zaprojektowane i wyprodukowane przez Delphi znajdują się w wielu popularnych samochodach na świecie, począwszy od pojazdów osobowych, skończywszy na ciężarowych i autobusach. W przypadku konieczności wymiany wtryskiwacza decyzja, jaki produkt wybrać i ile będzie to kosztować, zależeć będzie od wieku i wartości samochodu. Delphi wierzy, że pomoże to właścicielom starszych samochodów uniknąć nieautoryzowanych napraw, które mogą obniżyć osiągi silnika, zmniejszyć jego niezawodność, zwiększyć zużycie paliwa oraz emisję szkodliwych substancji.
Nowe i fabrycznie regenerowane wtryskiwacze pochodzą z fabryk Delphi i spełniają najwyższe wymagania, gwarantując fabryczną precyzję działania. Inną opcją jest możliwość naprawy w autoryzowanej sieci Delphi Diesel Center. Wszystkie trzy rozwiązania bazują na oryginalnych podzespołach Delphi oraz rygorystycznych standardach produkcji i naprawy.
Oferta regenerowanych fabrycznie wtryskiwaczy common rail to 46 pozycji przeznaczonych do najpopularniejszych samochodów osobowych i dostawczych, takich marek jak Ford Mondeo i Transit, Mercedes C-klasy i Sprinter, Peugeot 306 i 407. W ofercie skierowanej do sektora ciężarowego wprowadzonych zostało 21 wtryskiwaczy – do Volvo, Renault, Mercedesa i DAF-a.
Producent rozszerzył ponadto gamę wtryskiwaczy możliwych do naprawy w autoryzowanej sieci DDC, zawierającą rozwiązania EUI dla samochodów ciężarowych i autobusów Hyundai oraz wtryskiwacze Smart Injectors do ciężarówek Paccar Kenworth i Peterbilt. W celu zapewnienia właściwego procesu naprawy i testowania wtryskiwaczy Delphi dostarcza swoim warsztatom DDC nowoczesne wyposażenie firmy Hartridge, szczegółowe procedury testowe i oryginalne części.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony