Dzięki temu programowi warsztaty samochodowe mogą nie tylko korzystać z właściwych produktów, ale i zyskują techniczne know-how oraz niezbędne do montażu akumulatorów Start-Stop wyposażenie. Programem objęte są ponadto szkolenia i wsparcie marketingowe. Wymiana akumulatora Start-Stop jest o wiele bardziej skomplikowana niż wymiana akumulatora konwencjonalnego. Akumulator to „serce” systemu Start-Stop. Gwarantuje, że emisja CO2 jest na odpowiednio niskim poziomie, a urządzenia poprawiające nasz komfort, np. podgrzewane fotele, klimatyzacja postojowa lub automatyczne funkcje Start-Stop, działają poprawnie. Akumulator połączony jest z elektroniką pokładową poprzez system zarządzania akumulatora (BMS) lub inteligentny sensor (IBS).
Tylko odpowiedni akumulator zapewni warsztatom samochodowym szansę na sprzedaż produktów spełniających wysokie wymagania, jakie stawiają nowoczesne samochody stosujące technologię Start-Stop. W przypadku samochodów Start-Stop nie ma miejsca na rozwiązania połowiczne, ponieważ takie mogą doprowadzić do niesprawnego funkcjonowania redukcji CO2 oraz pozostałych urządzeń w samochodzie. Nowy przyrząd VSSP 2.0 jest dla warsztatów samochodowych narzędziem, które przekazuje wszystkie niezbędne informacje bezpośrednio do systemu zarządzania akumulatorem. Dzięki niemu test akumulatora, zdiagnozowanie systemu Start-Stop, usuwanie kodów błędu i reset pamięci stają się niezwykle proste. Przyrząd ten pokazuje również dane samochodu i podaje instrukcje potrzebne do demontażu i montażu. VSSP 2.0 pobiera informacje z dostępnego tylko dla partnerów VARTY działu on-line, co gwarantuje jego ciągłą aktualność. Dokładne informacje o pojeździe, jego elektronice, właściwym akumulatorze zamiennym lub prawidłowej wymianie są nieustannie aktualizowane.
Jednym z wystawców na tegorocznej Automechanice we Frankfurcie był Johnson Controls, producent akumulatorów kwasowo-ołowiowych. Firma zaprezentowała swój nowy Program Serwisowy VARTA Start-Stop.
Komentarze (0)