Części i regeneracja

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Warsztatowy niezbędnik

Wprowadzenie w październiku 2006 r. normy EURO 4 wymusiło zastosowanie układów SCR. Technologia SCR (selektywna redukcja katalityczna) polega na rozkładzie szkodliwych substancji zawartych w spalinach silnika wysokoprężnego w układzie wydechowym i przemianę ich na wodę i azot. W tym procesie następuje spalanie cząstek stałych z paliwa PM oraz rozpad szkodliwych tlenków azotu NOx do poziomu, który pozwala spełnić najnowsze normy spalania EUR 4 i EUR 5. Do sprawnego funkcjonowania selektywnej redukcji katalitycznej niezbędne jest stosowanie czynnika AdBlue. W ofercie Inter Cars S.A. dostępny jest czynnik AdBlue w opakowaniach 5-, 10-, 200- i 1000-litrowych. 5-litrowe opakowanie detaliczne posiada lejek ułatwiający uzupełnianie, specjalny uchwyt do przenoszenia oraz opakowanie awaryjne na przejazd 300km.



Proszek wchłaniający olej DRY SOL SPECIAL to silny mineralny materiał wchłaniający. Jest to mieszanka Sepiolite, Smentite i innych minerałów. W przeciwieństwie do trocin drewnianych, tradycyjnie używanych jako materiał wchłaniający, który jednakże posiada niską zdolność wchłaniania olejów i jest palny, DRY SOL SPECIAL posiada dobre własności wchłaniające i bardzo szybko wchłania każdy rodzaj olejów, tłuszczów i innych cieczy. Jest szczególnie wskazany w warsztatach naprawczych, na stacjach benzynowych i na parkingach: jego zdolność do wchłaniania eliminuje niebezpieczeństwo poślizgnięcia się na płytkach, ponieważ sprawia, że są one suche i czyste. W sytuacjach, gdy rozleje się olej lub inne ciecze wystarczy podjechać do jednego z oddziałów Inter Cars S.A. i kupić “szybki ratunek”. Środek ten dostępny jest u dystrybutora pod indeksem DRY SOL 20 kg. Produkt należy rozsypać, następnie kilkakrotnie przetrzeć i pozamiatać.



B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony