Warto wiedzieć

ponad rok temu  25.11.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Ważna nominacja i ambitne plany – ambasador marki Borg & Beck z tradycjami

Marka Borg & Beck to ponad 100 lat historii na rynku motoryzacyjnym. W przeciągu ostatnich 12 miesięcy gama produktów została poszerzona o prawie 550 pozycji i liczy dziś ponad 40.000 referencji, prezentowanych w katalogu WebCat. Części pogrupowano w 12 kategoriach i 48 rodzin produktów. Z anonsowaniem najnowszego przewodnika niemniej ważnym wydarzeniem jest objęcie stanowiska reprezentanta na rynek polski, czeski i słowacki przez Rafała Woźnego.

Od wczesnych lat sprzęgła Borg & Beck montowane były we wszystkich czołowych samochodach F1. Wraz ze swoim tradycyjnymi zestawami sprzęgieł 3-w-1 i 2-w-1, Borg & Beck pozostaje także liderem na rynku wtórnym, jeśli chodzi o gamę zestawów sprzęgieł z CSC, jak również jest czołowym dostawcą zestawów zamiennych dla kół zamachowych DMF (dwumasowych kół zamachowych). Znany producent zachowuje oczywiście pozycję czołowego gracza na rynku Wielkiej Brytanii, ale minione 2 lata to przede wszystkim ekspansja na rynki krajów Europy.


Od Automechaniki 2012 Borg & Beck podwoił sprzedaż eksportową oraz znacznie powiększył asortyment centrum dystrybucji, zlokalizowanego w głównej siedzibie (w Wielkiej Brytanii), które z powodzeniem zaopatruje coraz to większą ilość europejskich rynków dystrybucyjnych. W międzyczasie powstały magazyny w Hiszpanii, Portugalii, Francji i w Niemczech. Ten ostatni odpowiada także za dostawy na rynki Austrii, Polski oraz Rosji. Co więcej, ekspansja nie dotyczy wyłącznie kontynentu europejskiego. Mijający rok to także nowe osoby odpowiedzialne za eksport produktów do takich krajów jak Singapur, Australia, Indie czy Meksyk. Za najważniejsze jednak wydarzenie Automechaniki 2014 można uznać nominację Rafała Woźnego na stanowisko menadżera marki na rynku polskim.
- Odkąd powierzono mi nowe obowiązki pojawiła się jakościowa zmiana w kontaktach z profesjonalistami branży warsztatowej – informuje Rafał Woźny, menadżer sprzedaży Borg & Beck. - Działa już przetłumaczona na język polski witryna internetowa (www.borgandbeck.com/pl/), a skoro za opakowaniami z logiem Borg & Beck stoi poważne zaplecze techniczne, to w najbliższym czasie ruszą szkolenia dla mechaników, organizowane oczywiście w Polsce. Wielkie nadzieje wiążemy też z hurtowniami motoryzacyjnymi. Wiodącym produktem, z którym będziemy na pewno nadal kojarzeni, pozostają sprzęgła, które produkujemy od ponad 100 lat. Strategia firmy jest aktualna i niezmienna od lat, a plan minimum na najbliższe dwa lata zakłada, że jakkolwiek fala wzrostowa zostanie przytłumiona przez sytuację na wschodzie Europy, to czekają nas tylko nieprzerwane wzrosty. Już dziś poważnie myślimy o ekspansji na rynek czeski i słowacki, a jeśli tylko spodziewane przychody na to pozwolą, kolejne lata powinny zapisać się poważnymi inwestycjami w zaplecze produkcyjne poza siedzibą firmy w Wielkiej Brytanii.
Podczas minionych targów we Frankfurcie na stoisku First Line Group szczególnie promowano markę Borg & Beck, akcentując wysoką jakość produktów, których walory potwierdza bogate zaplecze technologiczne ośrodka testowego w Wielkiej Brytanii (aż siedem stanowisk testowych dla sprzęgieł!) i kompetencje doświadczonych inżynierów, zaangażowanych w projektowanie najnowszych referencji części eksploatacyjnych, takich jak linki zmiany biegów, zawory EGR recyrkulacji spalin, silniki wycieraczek oraz zestawy zamienne sprzęgła ze sztywnym kołem zamachowym do popularnych silników Diesla 1.3 litra w GM, a także narzędzia serwisowe.
Borg & Beck zapewnia klientom możliwie najwięcej informacji technicznych w ramach katalogów produktów i powiązanych podręczników produktowych. Obok głównego obszar rozwoju gamy produktów, poważny udział stanowią od niedawna komponenty związane z hydrauliką. Kolejna grupa produktów to przewody hamulcowe, które wraz z ostatnią aktualizację rozrosły się o 48 referencji i obejmują dziś prawie 400 produktów. Borg & Beck wprowadził też nową gamę 500 filtrów do zastosowań w samochodach osobowych i dostawczych, które dowodzą kolejnych kompetencji na rynku aftermarket. Filtry olejowe Borg & Beck są konstruowane przy użyciu najwyższej jakości materiałów oraz posiadają mocną, malowaną proszkowo, odporną na korozję zewnętrzna powłokę, oraz specjalnie dopasowany papier filtrujący, który ma zapewnić doskonałą filtrację. Ich walorem jest zawór zwrotny, który zapobiega „suchemu startowi”, skutecznie ograniczając degradację silnika.

Fot. Borg&Beck

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony