Firma Borg Automotive uruchomiła portal klienta. Za pomocą kilku kliknięć zarejestrowani klienci rynku wtórnego mogą przez całą dobę znaleźć aktualne informacje na temat swoich zamówień, faktur, kredytów, poprosić o odbiór i wiele więcej.
Portal został zaprojektowany w taki sposób, aby równie dobrze działał na urządzeniach mobilnych i na komputerach stacjonarnych. Na stronie startowej, oprócz danych kontaktowych osobistego opiekuna klienta, użytkownicy znajdą 5 obszarów: finanse, faktury, przegląd zamówień, roszczenia gwarancyjne i odbiory. Mogą tam sprawdzić na przykład status swojego zamówienia oraz przejrzeć lub pobrać aktualne faktury, ale też zgłosić roszczenie gwarancyjne, zażądać odbioru i śledzić proces aż do uzyskania kredytu czy zlecić odbiór zużytych części w ramach systemu depozytowego Borg Automotive.
W rozwój portalu od samego początku zaangażowany był dział sprzedaży firmy. Kasper Thomsen, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży, zaznacza: – Dla nas ważne było, aby zaoferować klientom dokładnie te usługi, które zapewnią im wartość dodaną. Ponadto chcieliśmy spełnić wymagania różnych użytkowników z różnych działów firmy – nasze wymagania przed uruchomieniem, analizy i scenariusze użytkowników były odpowiednio obszerne.
Portal dostępny jest w siedmiu językach. Oprócz angielskiego istnieją wersje: niemiecka, duńska, francuska, hiszpańska, włoska i portugalska. Firma zamierza również regularnie dostosowywać funkcjonalności portalu do potrzeb swoich klientów i rozszerzać je w miarę potrzeb.
Komentarze (0)