Warto wiedzieć

ponad rok temu  14.11.2022, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Ważne informacje dostępne na żądanie

Firma Borg Automotive uruchomiła portal klienta. Za pomocą kilku kliknięć zarejestrowani klienci rynku wtórnego mogą przez całą dobę znaleźć aktualne informacje na temat swoich zamówień, faktur, kredytów, poprosić o odbiór i wiele więcej.

Portal został zaprojektowany w taki sposób, aby równie dobrze działał na urządzeniach mobilnych i na komputerach stacjonarnych. Na stronie startowej, oprócz danych kontaktowych osobistego opiekuna klienta, użytkownicy znajdą 5 obszarów: finanse, faktury, przegląd zamówień, roszczenia gwarancyjne i odbiory. Mogą tam sprawdzić na przykład status swojego zamówienia oraz przejrzeć lub pobrać aktualne faktury, ale też zgłosić roszczenie gwarancyjne, zażądać odbioru i śledzić proces aż do uzyskania kredytu czy zlecić odbiór zużytych części w ramach systemu depozytowego Borg Automotive.
W rozwój portalu od samego początku zaangażowany był dział sprzedaży firmy. Kasper Thomsen, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży, zaznacza: – Dla nas ważne było, aby zaoferować klientom dokładnie te usługi, które zapewnią im wartość dodaną. Ponadto chcieliśmy spełnić wymagania różnych użytkowników z różnych działów firmy – nasze wymagania przed uruchomieniem, analizy i scenariusze użytkowników były odpowiednio obszerne.
Portal dostępny jest w siedmiu językach. Oprócz angielskiego istnieją wersje: niemiecka, duńska, francuska, hiszpańska, włoska i portugalska. Firma zamierza również regularnie dostosowywać funkcjonalności portalu do potrzeb swoich klientów i rozszerzać je w miarę potrzeb.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony