Z Pauliną Trocińską, marketing manager Hella Polska, o nowym portalu Hella Techworld rozmawia red. Mirosław Giecewicz.
Hella Techworld to bezpłatne narzędzie, które ma wspierać warsztaty. Mówiąc krótko, jest to serwis internetowy z ogromną bazą wiedzy technicznej. Proszę powiedzieć coś więcej o tym projekcie.
Hella Techworld można scharakteryzować następująco: stale aktualizowana wiedza, bezpłatny dostęp, dostępność 24/7. Portal łączy w sobie obszerną wiedzę ekspercką z informacjami technicznymi dotyczącymi problemów pojawiających się przy przeglądzie lub naprawie samochodu.
Hella Techworld zawiera praktyczne wskazówki dotyczące diagnozy i napraw konkretnych pojazdów, liczne filmy techniczne związane z głównymi obszarami działalności firmy Hella – oświetleniem, elektryką, elektroniką i systemami termicznymi. Narzędzie zawiera także obszerne materiały do samodzielnego i dalszego kształcenia. Wbudowany moduł treningów on-line pozwala na przetestowanie w każdej chwili zdobytej wiedzy. Funkcja wyszukiwania wspomagana jest przez wyszukiwarkę Google. Co ważne, portal jest dostępny w języku polskim. A wszystko to w zasięgu jednego kliknięcia.
Zgromadzenie tak dużej liczy informacji, opracowanie tego, odpowiednia oprawa – to wszystko z pewnością pochłonęło wiele miesięcy pracy?
Tak, to prawda – był to projekt na dużą skalę. Ale dla firmy Hella ukierunkowane, profesjonale wsparcie sprzedaży jest tak samo ważne, jak oferta produktowa czy dostępność produktu. Taką postawę firma prezentuje od lat.
Rozumiem, że jeśli mechanik ma problem z jakąś naprawą, może odwiedzić serwis i uzyskać konkretną odpowiedź. W takim razie ile portal zawiera takich wskazówek w odniesieniu do najróżniejszych usterek? Bo to jest chyba najbardziej przydatne...
Na dzień dzisiejszy jest to 1200 praktycznych wskazówek dotyczących diagnozy i napraw dedykowanych konkretnym pojazdom. Trzeba jednak pamiętać, że zawartość portalu jest cały czas aktualizowana i poszerzana o nowości. Dla przykładu, wkrótce na portalu znajdą się informacje związane częściami do systemów hamulcowych pod marką Hella Pagid.
Zainteresowała mnie funkcja samodzielnego kształcenia poprzez trening on-line...
Tak, jest taka możliwość. Zadaniem szkolenia internetowego Hella jest odświeżenie wiadomości i doskonalenie zawodowe. Czas nauki można indywidualnie rozplanować, ucząc się we własnym tempie dzięki nowoczesnej metodzie nauki przez Internet. Złożone treści podzielone są na mniejsze części, a ich przekazywanie odbywa się na podstawie poglądowych grafik i animacji. Postępy w nauce można w każdej chwili sprawdzić w quizie przygotowanym dla każdego typu szkolenia (przerabianego materiału). Dla poszczególnych obszarów kluczowych kompetencji firmy Hella (systemy termiczne, oświetlenie, elektryka i elektronika) dostępny jest przynajmniej jeden moduł szkoleniowy, w którym można poznać podstawy stosowanych technologii, zasadę działania, sposób diagnostyki i usuwania usterek.
Co jeszcze Hella Techworld oferuje warsztatowcom?
Oczywiście zasoby portalu są stale aktualizowane, a funkcje rozszerzane. Ciekawą, ułatwiającą korzystanie z portalu funkcją jest wyszukiwanie informacji wspomagane przez wyszukiwarkę Google.
Newsletter z informacjami o aktualnościach i nowościach rozsyłany jest do zarejestrowanych użytkowników portalu co dwa tygodnie.
Kto może skorzystać z Waszego serwisu? Jakie są zasady, koszty itd.?
Hella Techworld jest z założenia portalem dla warsztatów. Chcę podkreślić, że jest to portal ze specjalistyczną wiedzą skierowaną do praktyków-mechaników, właścicieli warsztatów.
Aby uzyskać dostęp do wszystkich zasobów portalu, wystarczy zarejestrować się na stronie www.hella.com/techworld. Dostęp i użytkowanie portalu nie wiąże się z żadnymi kosztami.
Dziękuję za rozmowę.
Komentarze (0)