Stale rosnąca złożoność nowoczesnych pojazdów wymaga od pracowników warsztatów samochodowych coraz szerszej wiedzy. Z pomocą przychodzi Wulf Gaertner Autoparts, zapraszając do udziału w szkoleniach.
Odbiorca hurtowy dla swoich klientów – warsztatów, odbiorców produktów Meyle, może wybierać spośród czterech różnych bloków szkoleniowych i zarezerwować terminy szkoleń, na których w kompaktowy sposób przekazywana jest wiedza i aktualne porady i triki związane z naprawą samochodu. Na życzenie klienta partner handlowy może wówczas uzgodnić, że szkolenia odbędą się albo w warsztacie szkoleniowym Meyle w centrali firmy w Hamburgu, albo na miejscu w danym warsztacie samochodowym, względnie w pomieszczeniach seminaryjnych partnera handlowego.
Różne bloki szkoleniowe dotyczą tematyki układu zawieszenia i kierowniczego, tarcz i okładzin hamulcowych Meyle PD, chłodzenia silnika i pomp wody, a także wymiany oleju i filtrów automatycznej skrzyni biegów. Jak zapewnia organizator, wszystkie programy charakteryzują się wyważonym stosunkiem pomiędzy częścią teoretyczną oraz praktyczną i trwają od półtorej do dwóch i pół godziny.
Więcej na: www.meyle.com/de/service/schulungen.html
Komentarze (0)