Dzięki aplikacji Standox Support Client (TeamViewer) doradcy techniczni marki są w stanie zdalnie udzielić wsparcia klientowi – niezależnie od lokalizacji warsztatu, bez zwłoki i bez konieczności pokonywania często nawet kilkuset kilometrów.
W przeciągu chwili nawiązują oni połączenie internetowe z komputerem lub serwerem klienta tak, jakby byli na miejscu i przed nim siedzieli.
- Dzięki programowi możemy na odległość pomóc klientowi w obsłudze oprogramowania Standowin, m.in. w instalacji programu, doborze odpowiedniego koloru, obsłudze magazynu, a w przypadku problemów natychmiast sprawdzić, co się dzieje. Ponadto aplikacja pozwala na aktualizację cennika i generowanie raportów zużycia materiałów oraz ostatnio użytych receptur kolorystycznych – mówi Dariusz Niedźwiedź, przedstawiciel techniczny marki Standox.
Dzięki Standox Support Client możliwe jest jednak nie tylko szybkie rozwiązanie problemu zgłoszonego przez klienta, ale również przeprowadzenie szkolenia, np. z obsługi oprogramowania Standowin czy poprawnego wyszukiwania receptur kolorystycznych – bez konieczności wizyty pracownika lakierni w Centrum Szkoleniowym marki w Broniszach.
Więcej na: www.standox.pl
Komentarze (0)