Grupa wsparcia technicznego Metelli pełni rolę pomostu między działem produkcji a działem handlowym, zajmując się różnymi problemami zgłaszanymi przez klientów.
Spółka organizuje również spotkania, w czasie których klienci zwiedzają pod opieką przewodnika zakłady produkcyjne. W sesjach tych, odbywających się zarówno w siedzibie firmy, jak i w placówkach dystrybutorów, uczestniczą przedstawiciele handlowi oraz właściciele serwisów.
W 2013 roku przeprowadzono we Włoszech i za granicą ponad 20 szkoleń, które miały na celu przekazanie wiedzy technicznej użytkownikom oraz branżowcom. Uczestnicy tych spotkań mieli okazję zapoznać się z głównymi innowacjami związanymi z wytwarzanymi przez Metelli podzespołami.
Jeśli chodzi o pomoc techniczną, koncentrowała się ona przede wszystkim na pompach wodnych, obejmowała również demonstrację najbardziej powszechnych problemów napotkanych podczas ich montaży oraz na analizie problemów związanych z ich uszkodzeniami.
Komentarze (0)