Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Współpraca gigantów!
W maju 2009 roku międzynarodowa firma chemiczna BASF Coatings, będąca jednym z wiodących producentów lakierów dla motoryzacji, znanych w branży naprawczej pod markami Glasurit i R-M, oraz AXA DIRECT, należąca do międzynarodowej grupy finansowej AXA i oferująca szeroką gamę ubezpieczeń komunikacyjnych w modelu direct (przez telefon oraz internet), nawiązały współpracę przez reprezentującą koncern spółkę BASF Coatings Services Sp. z o.o.

Na podstawie zawartego porozumienia, firma BASF uczestniczy w budowaniu przez AXA DIRECT sieci Warsztatów Partnerskich na terenie Polski. Do teraz, aż 70% ze 135 Warsztatów Partnerskich AXA DIRECT wykorzystuje do napraw system lakierów naprawczych Glasurit i R-M. Warsztaty te posiadają wydany przez dostawcę produktu certyfikat jakości na wykonywanie napraw blacharsko-lakierniczych. W rezultacie klient warsztatu może być pewny, że naprawa jego pojazdu została wykonana z najwyższą starannością i zgodnie z technologią nadzorowaną przez BASF, która jest aprobowana przez zdecydowaną większość producentów samochodów. Należy także podkreślić, że rekomendowane warsztaty wykonują kompletną usługę związaną z likwidacją szkody komunikacyjnej w AXA DIRECT. Jednocześnie są one weryfikowane przez producentów samochodów, jako autoryzowane stacje obsługi lub warsztaty współpracujące. Dodatkowo, podczas audytów prowadzonych przez profesjonalnych audytorów, którzy przeszli unikalny program szkoleń przygotowany przez BASF, sprawdzane są certyfikaty pracowników blacharni i lakierni.

System przyjmowania zgłaszania szkód komunikacyjnych stosowany przez AXA DIRECT powoduje, że właściciel uszkodzonego samochodu z łatwością trafia do odpowiedniego Warsztatu Partnerskiego. Z usług sieci warsztatów mogą także korzystać właściciele samochodów uszkodzonych przez klientów AXA DIRECT. Oprócz naprawy uszkodzonego pojazdu, Warsztaty Partnerskie oferują także usługę samochodu zastępczego. Klienci AXA DIRECT posiadający ubezpieczenie w ramach „Pakietu dla Kobiet” mogą liczyć na samochód zastępczy przez cały okres naprawy pojazdu.

Współpraca z dwoma tak znanymi koncernami jest wyjątkowo korzystna także dla warsztatów, które gwarantując jakość naprawy, zyskują jednocześnie usatysfakcjonowanego klienta. Firma dołączająca do sieci Warsztatów Partnerskich wykonuje większą ilość napraw blacharsko-lakierniczych, a pracując jako partner znanych marek, podnosi również swój prestiż.

Koncern BASF i AXA DIRECT nieustannie dbają o podnoszenie poziomu swoich usług, a zatem i usług świadczonych przez Warsztaty Partnerskie. Na rok 2010 zaplanowane zostało szkolenie dla całej sieci Warsztatów Partnerskich AXA DIRECT oraz cykliczne szkolenia rzeczoznawców Departamentu Likwidacji Szkód AXA DIRECT. Szkolenia prowadzone są we współpracy z BASF Coatings Services, w ramach unijnego projektu „Rozwój kadr i podniesienie konkurencyjności branży blacharsko-lakierniczej”. Dofinansowane są one ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Tematem szkolenia jest „Zarządzanie oraz kontrola nad procesem likwidacji szkód komunikacyjnych w Warsztacie Blacharsko-Lakierniczym”. Pierwsze szkolenie odbyło się wiosną tego roku na malowniczych terenach Mazur, w zamku Ryn. Kolejne szkolenia kontynuowane będą już w październiku i listopadzie br.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony